Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

waarom is mijn sig niet toegestaan?

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11 01:12

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Topicstarter
Ik had als onderschrift "kontneuken?" en als signature "kont·neu·ken (ww.) [vulg.]

1 geslachtsgemeenschap bedrijven op zodanige wijze dat de penis in de anus van de partner wordt gebracht
"

Deze sig is door havana weggehaald en heeft er iets neergezet wat beledigend overkwam.
Waarom mag mijn sig niet (ik beledig niemand lijkt me en het is notabene uit de vandale geplukt!) en mag een modje er iets beledigends voor in de plaats zetten?

In mijn omgeving zitten we gewoon vaak te ouwehoeren over kontneuken en ik vraag me toch echt af wat hier nou zo verkeerd aan is...

Ik ben benieuwd.

I'm not as think as you stoned I am

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:24

GaMeOvEr

Is een hork.

Wat had havana er dan neergezet ?

Aannames zijn fataal.

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:42

GaMbiNo

1337

Die sig getuigt van behoorlijk puberaal gedrag.
Hij mag dan onder vrijheid van meningsuiting vallen imho heeft Havana hem terecht weggehaald.
Als je over kontneuken wil praten ga je maar naar het Mona-Forum.

En ik kan me niet voorstellen dat Havana iets beledigends heeft neergezet, zo erg zal dat echt niet zijn...

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-11 13:34

Padvinder

doet z'n best

misschien omdat [vulg.] VULGAIR betekent???
vul·Žgair (bn.)

1 ordinair, grof, plat
2 van het volk

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Topicstarter
ok ik moet dus rekening houden met het feit dat hier gewoon veel kortzichtige mensen zonder gevoel voor humor rondneuzen ?

• Firefly III
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III
Beetje puberaal idd :{ Hoeft van mij niet

Hulp nodig met Firefly III? ➡️ Gitter ➡️ GitHub ➡️ Mastodon

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-11 23:30
2 van het volk
Een mens van het volk :+ mischien heeft ie er wel een bepaalde bedoeling mee?

http://hawvie.deviantart.com/

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Topicstarter
Op donderdag 14 februari 2002 12:03 schreef Slarioux het volgende:
Beetje puberaal idd :{ Hoeft van mij niet
Dan mag je jouw onderschrift ook wel ff aanpassen ;
Slarioux
Nu met random borsten!

Dit hoeft van mij ook niet...

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Op donderdag 14 februari 2002 12:03 schreef WooK het volgende:
ok ik moet dus rekening houden met het feit dat hier gewoon veel kortzichtige mensen zonder gevoel voor humor rondneuzen ?
Wij moeten blijkbaar rekening houden met het feit dat en flamende mensen rondlopen hier.

Je bent hier te gast, gedraag je gewoon netjes.

Who is John Galt?

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Eerder mensen die (gelukkig) een ander gevoel voor humor hebben dan jij ;)

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:51
Mwah, tis maar wat je humor vindt. Maar je kunt er wel rekening mee houden dat niet iedereen de humor heeft van een 12-jarige.

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Op donderdag 14 februari 2002 12:07 schreef WooK het volgende:

[..]

Dan mag je jouw onderschrift ook wel ff aanpassen ;
Slarioux
Nu met random borsten!

Dit hoeft van mij ook niet...
Borsten wordt over het algemeen niet gezien als iets vulgairs in tegenstelling tot kontneuken. :{
Waar maak je je toch zo druk om, jij weet nu de definitie van kontneuken, ik zou zeggen doe er je voordeel mee. :{ :z ;)
Maar val ons er niet mee lastig. :)

Relax man...

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Topicstarter
pfff nahja ok het zal wel aan mij liggen. Gelukkig is mijn afdeling wel in het bezit van de nodige dosis humor.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 14 februari 2002 12:08 schreef sewer het volgende:

[..]

Mwah, tis maar wat je humor vindt. Maar je kunt er wel rekening mee houden dat niet iedereen de humor heeft van een 12-jarige.
En daarnaast mag je best wel wat zeggen op GoT, maar het is wel zo dat de moderators ed bepalen wat wel en niet kan. De "vrijheid van meningsuiting" regel geldt hier dus in principe ook, maar niet voor de 100% (het is niet eens het eerste, maar het zevende artikel in de grondwet BTW, had het er gisteren toevallig met Jag over).

En als je sig als overdreven kleuterig of vulgair of aanstootgevend gezien wordt, kan deze door een moderator (op diens inzicht) verwijderd worden. Daar zijn de mods voor.

En het gebeurd echt wel met een beetje redelijkheid. We gaan niet zomaar vanalles en nogwat censureren. Als jij uit wil dragen dat je hier geen vrijheid van meniningsuitig hebt, omdat je geen "kontneuken" in je sig mag hebben, dan moet jij dat weten.

Het is alleen wel zwaar overtrokken :z.

PS:
Voor iets wat ik gewoon uit de vandale heb gehaald
:Z
pfff nahja ok het zal wel aan mij liggen. Gelukkig is mijn afdeling wel in het bezit van de nodige dosis humor.
Gelukkig snappen wij dat IRL iets heel anders is dan een forum :).

Als of je toevallig een woord hebt opgezocht en die hebt neergezet.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Topicstarter
Op donderdag 14 februari 2002 12:14 schreef JvS het volgende:

[..]

En daarnaast mag je best wel wat zeggen op GoT, maar het is wel zo dat de moderators ed bepalen wat wel en niet kan. De "vrijheid van meningsuiting" regel geldt hier dus in principe ook, maar niet voor de 100% (het is niet eens het eerste, maar het zevende artikel in de grondwet BTW, had het er gisteren toevallig met Jag over).

En als je sig als overdreven kleuterig of vulgair of aanstootgevend gezien wordt, kan deze door een moderator (op diens inzicht) verwijderd worden. Daar zijn de mods voor.
Ik heb mijn sig erop aangepast
En het gebeurd echt wel met een beetje redelijkheid. We gaan niet zomaar vanalles en nogwat censureren. Als jij uit wil dragen dat je hier geen vrijheid van meniningsuitig hebt, omdat je geen "kontneuken" in je sig mag hebben, dan moet jij dat weten.

Het is alleen wel zwaar overtrokken :z.
Meningen kunnen verschillen.
PS:
[..]

:Z

Als of je toevallig een woord hebt opgezocht en die hebt neergezet.
Nee dit verklaart maar dat de humor je (en anderen) er dus inderdaad aan ontgaat...

Verwijderd

extreem puberaal: ja

maar ik vind het niet helemaal terecht dat ie gewist is, puur omdat er nog veel meer puberale dingen in bv de hk staan, of in de sig zie staan van mensen. Er moet 1 lijn worden getrokken en niet hier wel en daar neit of bij die ene wel en de ander niet

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Op donderdag 14 februari 2002 12:13 schreef WooK het volgende:
Heb je er ooit aan gedacht dat jij misschien wel een heel ander gevoel voor humor kan hebben dan 95% van alle andere mensen hier? :?
Dit wil dus niet zeggen dat wij geen gevoel voor humor hebben maar dat jij dus een ander gevoel voor humor hebt dan wij. :)

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Op donderdag 14 februari 2002 12:19 schreef Kertje het volgende:
maar ik vind het niet helemaal terecht dat ie gewist is, puur omdat er nog veel meer puberale dingen in bv de hk staan, of in de sig zie staan van mensen. Er moet 1 lijn worden getrokken en niet hier wel en daar neit of bij die ene wel en de ander niet
Tja, maar je moet een keer grenzen trekken..

Bovendien is je voorbeeld van de HK niet helemaal terecht.. Je kan kiezen om in de HK te komen, of je kan de HK negeren.. Een sig krijg je toch wel onder je neus zonder dat je het weet! (Ok.. je kunt natuurlijk sigs uitzetten!)

Verwijderd

Op donderdag 14 februari 2002 12:23 schreef Twynn het volgende:

[..]

Tja, maar je moet een keer grenzen trekken..

Bovendien is je voorbeeld van de HK niet helemaal terecht.. Je kan kiezen om in de HK te komen, of je kan de HK negeren.. Een sig krijg je toch wel onder je neus zonder dat je het weet! (Ok.. je kunt natuurlijk sigs uitzetten!)
hk staat ook in de active topics, dat gaat dus niet op.

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Op donderdag 14 februari 2002 12:25 schreef Kertje het volgende:

[..]

In de HK wordt ook echt wel enig volwassen gedrag van je verwacht, het is niet zo dat alles daar mag.
Bovendien blijft het moeilijk om voor dit soort gevallen een goede lijn te trekken tussen goed/fout, dit moet op gevoel gebeuren.
En de modjes zijn ook maar mensen dus de ene keer zal dit iets sternger overkomen dan de andere keer, dit voorkom je toch niet.

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-11 23:30
Zulk soort discussies worden wel vaak gevoerd. Het lijkt mij dat de lijn die de mod getrokken heeft de doorslag geeft, en daar kun je toch weinig aan veranderen.

http://hawvie.deviantart.com/

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Topicstarter
Op donderdag 14 februari 2002 12:21 schreef GaMbiNo het volgende:

[..]

Heb je er ooit aan gedacht dat jij misschien wel een heel ander gevoel voor humor kan hebben dan 95% van alle andere mensen hier? :?
Dit wil dus niet zeggen dat wij geen gevoel voor humor hebben maar dat jij dus een ander gevoel voor humor hebt dan wij. :)
tuurlijk, als ieder1 dezelfde humor had was de wereld wel iets anders als dat hij nu is.
Als mijn sig nou echt schokkend was ok maar ik kan me niet voorstellen dat iemand nou tegen zijn/haar vriend(in)/collega/whatever zegt; "ohhh kijk dan wat hier staat! dat kan toch niet!?! Dit ga ik melden!"

Nee lijkt me dus lekker boeien wat eronder staat. Als er bepaalde mensen even kunne lachen om wat eronder staat is het toch alleen maar goed?

Verwijderd

Op donderdag 14 februari 2002 12:28 schreef GaMbiNo het volgende:

[..]

In de HK wordt ook echt wel enig volwassen gedrag van je verwacht, het is niet zo dat alles daar mag.
Bovendien blijft het moeilijk om voor dit soort gevallen een goede lijn te trekken tussen goed/fout, dit moet op gevoel gebeuren.
En de modjes zijn ook maar mensen dus de ene keer zal dit iets sternger overkomen dan de andere keer, dit voorkom je toch niet.
is ook zo, maar er zijn veeeel extremere gevallen dan dit, en daar gebeurd niks aan, als het nou een twijfel geval zou zijn okee

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 14 februari 2002 12:25 schreef Kertje het volgende:

[..]

Er is een AT zonder HK hoor. :)

En verder kan ik me in de huidige sig wel vinden. Humor is inderdaad relatief, en op een forum moet je er rekening meehouden dat je 'doelgroep' iedereen is.

vergelijk het zo:
• Jij zit thuis en zegt "kontneuken:, je hele vriendengroep lacht zich helemaal de tering (humor schijnt namelijk erg relatief te zijn >:)).
• Jij staat op een bordes en schreeuwt met een megafoon elk uur wel een keer of 10 keihard "KONTNUEKEN" en je geeft ook aan dat je daar niet van plan bent om mee te stoppen. Wedden dat er dan ook iemand is die je weg gaat halen daar?

Get the point?

Verwijderd

Op donderdag 14 februari 2002 12:31 schreef JvS het volgende:

[..]

Er is een AT zonder HK hoor. :)

En verder kan ik me in de huidige sig wel vinden. Humor is inderdaad relatief, en op een forum moet je er rekening meehouden dat je 'doelgroep' iedereen is.

vergelijk het zo:
• Jij zit thuis en zegt "kontneuken:, je hele vriendengroep lacht zich helemaal de tering (humor schijnt namelijk erg relatief te zijn >:)).

• Jij staat op een bordes en schreeuwt met een megafoon elk uur wel een keer of 10 keihard "KONTNUEKEN" en je geeft ook aan dat je daar niet van plan bent om mee te stoppen. Wedden dat er dan ook iemand is die je weg gaat halen daar?

dan pas vin ik het humor :+
Get the point?
uhm yup, ik vind zijn sig ook niet kunnen, maar ik bedoel, er zijn veel extremere gevallen en daar gebeurd niks mee

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Topicstarter
Op donderdag 14 februari 2002 12:31 schreef JvS het volgende:

Get the point?
Ik ben best bereid om mijn sig weg te halen indien daar een goede reden voor word gegeven. (vergelijking klopt dus niet maargoed...)
Ik ben persoonlijk van mening dat de reden voor verwijdering niet echt legitiem is maar aangezien ik me aan moet passen aan wat de modjes hier vinden heb ik weinig keus dus.

Case closed lijkt me :)

Verwijderd

Je hebt het over humor. Kan je dan eens vertellen wat er zo grappig aan is ? Je kan dus gewoon elk willekeurig woord in je ondertitel zetten, de verklaring opzoeken bij van Dale en die in je sig zetten en daar moeten we dan met zijn allen flink om gaan lachen ? :z

Verwijderd

Op donderdag 14 februari 2002 11:59 schreef WooK het volgende:
"[i]kontneuken?[/i
Daar heb je eScrew.com voor... :(

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Topicstarter
Op donderdag 14 februari 2002 12:41 schreef Courage het volgende:
Je hebt het over humor. Kan je dan eens vertellen wat er zo grappig aan is ? Je kan dus gewoon elk willekeurig woord in je ondertitel zetten, de verklaring opzoeken bij van Dale en die in je sig zetten en daar moeten we dan met zijn allen flink om gaan lachen ? :z
Ik zei case closed maar hier moet ik toch nog ff op reageren.

Ik zeg niet dat jullie spontaan moeten gaan lachen als je die sig ziet? Lekker boeiend wat je ervan denkt, je kunt toch ook verder gaan met lezen ofniet?

Als ik jou op straat tegenkomen en ik vind je broek echt oerlelijk ga ik dat toch ook niet roepen?
Ik denk misschien wel; "jeez wat een smaak", maar laat je in je waarde.

Dat verwacht ik dus ook van anderen
Op donderdag 14 februari 2002 12:43 schreef Phruster het volgende:

[..]

Daar heb je eScrew.com voor... :(
Thnx man! Daar kan ik lekker de hele dag kontneuken roepen! :)

Verwijderd

Je hebt helemaal gelijk, we verschillen van smaak. :D

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ja, ik werk op de afdeling Hitler-recovery programma mbv klonen. Al mijn collega-nazi's zijn erg tevreden over grappen met gas etc etc. Ikzelf vind het nogal leuk om daaraan mee te doen en deel mijn lol graag met de rest van de wereld...... |:(

Denk na voor je een lokale grap op GoT als signature neerzet. Niet alleen je lokale bekrompen afdeling zit op GoT namelijk.

Verwijderd

Op donderdag 14 februari 2002 12:45 schreef WooK het volgende:

[..]

Ik zei case closed maar hier moet ik toch nog ff op reageren.

Ik zeg niet dat jullie spontaan moeten gaan lachen als je die sig ziet? Lekker boeiend wat je ervan denkt, je kunt toch ook verder gaan met lezen ofniet?

Als ik jou op straat tegenkomen en ik vind je broek echt oerlelijk ga ik dat toch ook niet roepen?
Ik denk misschien wel; "jeez wat een smaak", maar laat je in je waarde.

Dat verwacht ik dus ook van anderen
[..]

Thnx man! Daar kan ik lekker de hele dag kontneuken roepen! :)
Kijk, iemand die me begrijpt, daar leef ik me ook altijd ff uit als het nodig is... (maar gebruik toch maar andere nick ;) )

Verwijderd

Ik ben persoonlijk van mening dat de reden voor verwijdering niet echt legitiem is maar aangezien ik me aan moet passen aan wat de modjes hier vinden heb ik weinig keus dus.
Nope, je past je aan aan het beleid (de regels), de modjes zijn "aangesteld" om toe te zien op dat beleid.

That's all.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 14 februari 2002 12:55 schreef TgF het volgende:

[..]

Nope, je past je aan aan het beleid (de regels), de modjes zijn "aangesteld" om toe te zien op dat beleid.

That's all.
En dan wil ik nog als afsluiter zeggen dat dat beleid niet uit onze duim wordt gezogen (voor het grootste deel >:)).

En ET niet zo trollen, he? :o.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.