Toon posts:

XML en apache

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met linux webserver.
Heb met apachetoolbox apache en mysql erop gezet. Alleen moet er ook xml support op weet er totaal niks vanaf. Hoe moet ik het instaleren word ook niet echt wijs uit xml.apache.org .

Wie kan mij helpen hoe te instaleren kan er niks over vinden?

Verwijderd

Op donderdag 14 februari 2002 11:57 schreef victorb het volgende:
Alleen moet er ook xml support op
Kun je preciezer zijn, wat moet er met XML support? XML is een taal en een taal installeer je niet.

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

je beodeld:
code:
1
--with-xml

in de configure regel erbij zetten?? Dat alles staat op php.net goed gedocumenteerd hoor

• mbravenboer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11-2025
Apache hoeft XML helemaal niet te supporten. Het enige wat je wellicht even in moet stellen zijn goede mime-types voor de .xml en .xsl extensies (maar ik denk dat dit allang zo is in nieuwe Apache's).

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

Verwijderd

Topicstarter
ok

maar hoe geef ik die --with-xml mee aan apachetoolbox?

• hammerhead
  • Laatst online: 08:23
Op donderdag 14 februari 2002 16:50 schreef victorb het volgende:
ok

maar hoe geef ik die --with-xml mee aan apachetoolbox?
--with-xml moet meegegeven worden aan het configure script. Dit is dus in het stadium van het compileren.

Aviation is proof that given the will, we have the capacity to achieve the impossible.
--Eddie Rickenbacker

Verwijderd

Topicstarter
Als ik apachetoolbox start met ./install.sh kan ik vanalles kiezen en als ik er dan uitgaat gaat die meteen configureren dus kan ik niet --with-xml meegeven aan configureer script. hoe moet dat? :)

Verwijderd

Probeer een te zoeken op http://www.devshed.com die hebben over het algemeen over dit soort onderwerpen goede tutorials.

• HGM
  • Niet online

HGM

Op vrijdag 15 februari 2002 09:23 schreef victorb het volgende:
Als ik apachetoolbox start met ./install.sh kan ik vanalles kiezen en als ik er dan uitgaat gaat die meteen configureren dus kan ik niet --with-xml meegeven aan configureer script. hoe moet dat? :)
Er wordt ook nog gevraagd of je de configure regel van zowel Apache als van PHP wilt aanpassen, dus dat zou niet het probleem moeten zijn. Goed opletten en niet zomaar op <enter> rammen.

Btw. www.apachetoolbox.com heeft ook een forum :Y)
Pagina: 1