Kabelfoon & Global One/WideXS

Pagina: 1
Acties:

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 10:53
Ik heb een probleem, al mijn domeinen host ik bij WideXS en ik heb een internetaccount bij Kabelfoon, ik heb die domeinen nodig voor m'n werk en het zou ook wel handig zijn als ik m'n mail kon lezen. Als ik echter widexs.nl ping krijg ik 100% packetloss.

Na contact met WideXS en Kabelfoon hierover zeiden ze beide dat het kwam door de nieuwe IP nummers van Kabelfoon. Het probleem is het volgende; een router van Global One (hosting provider voor hosting providers Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif ) accepteerd de nieuwe IP nummers niet en blocked al het verkeer tussen Kabelfoon en o.a. WideXS en Bevelander.

Is er een manier om een andere routing of iets dergelijks te kiezen? Andere DNS servers helpt niet want ik kan wel de domeinen resolven en het werkt dus ook niet op IP nivo. Een proxyserver zou misschien een oplossing zijn, maar dan alleen voor het surfen ben ik bang en niet voor mail en ftp.

Bij voorbaat dank.

Verwijderd

Hmja, same story is voor mij. Ik moet thuis werken met kabelfoon maar ze pakken widexs niet..

Je gaat me niet vertellen dat jij diegene bent die ik denk dat je zou kunnen zijn.... (e).

Anyway's zelfs die dudes die wel wat kunnen fixen hadden aangeraden maar even kpn te sponseren...

Klere kabelfoon.. lang leve adsl

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 10:53
ADSL voorlopig nog niet beschikbaar in het gebied dat wordt beslagen door Kabelfoon ben ik bang van......tja.....Kabelfoon sux inderdaad, maar volgens mij kennen wij elkaar niet hoor.

Verwijderd

Ik krijg vanzowel kpn als planet (is het zelfde) te horen dat ik adsl kan nemen..

alleen wil ik cistron

zie op t.net main page die text over adsl in denhaag heb ik link gezet waar je kan vergelijken en op mxstream.nl zie je dat het wel kan.. ik wel 3141