Adframe werkt bij mij ook al niet.... er blijft de hele tijd downloading staan
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Das mooi maaruh, aangezien ik niet meer in win98 veilige modus kan (kutwin2k) kan ik netdetect niet verwijderen ...
wil iemand ff zeggen hoe het nu moet ?
thnx (en de search deed het niet ..)
wil iemand ff zeggen hoe het nu moet ?
thnx (en de search deed het niet ..)
je kan wél in veilige modus komen... selecteer in het win2k bootmenu WIndows 98 en druk op enter en METEEN daarna op F8, dan krijg je gewoon het bootmenu van win98.
Je kunt hem natuurlijk ook gewoon in win2k verwijderen..
Bij mij crasht Adframe BDW nog steeds
..
Je kunt hem natuurlijk ook gewoon in win2k verwijderen..
Bij mij crasht Adframe BDW nog steeds
..
Misschien moet je de nieuwste versie downen die crash bij mij niet meer, de andere wel. Ik heb nou 10 ads incl adframe zelf, ik heb al twee oranje gezien
Yes ik word rijk
hmmm.
Yes ik word rijk
hmmm.
Förbjuden väg är ofta hårt sliten
Verwijderd
Jij hebt zeker geen kabel 
Ik probeer de boel aan de praat te krijgen met kabel zoals vroeger wel ging. Nu lukt het niet meer. Bah.

Ik probeer de boel aan de praat te krijgen met kabel zoals vroeger wel ging. Nu lukt het niet meer. Bah.
ik heb nu nog steeds dat niet-reagerende adframeding in beeld staan
en ik denk dat ik maar ff ga resetten.. mn beeld werd net ineens helamaal zwart en ik kan niet meer ctrl+alt+del doen.. echt brak programmaatje
en ik denk dat ik maar ff ga resetten.. mn beeld werd net ineens helamaal zwart en ik kan niet meer ctrl+alt+del doen.. echt brak programmaatje
Netdetect.exe eruit raggen:
WinNT: Task Manager, End Task
Win9x: Voor de installatie een DOS raampie openen waarin je tikt 'ren c:\progra~\adframe\netdet~1.exe boerelul.bla', en niet op enter drukken
Die laat je lekker open staan tijdens de installatie, en als ie bijna klaar is switch je naar de DOS prompt en geef een ram op enter. AHGI zegt de Adframe setup nu dat ie extern prog netdetect.exe niet kan starten.
Mislukt? Dan moet je naar de DOS modus..
WinNT: Task Manager, End Task
Win9x: Voor de installatie een DOS raampie openen waarin je tikt 'ren c:\progra~\adframe\netdet~1.exe boerelul.bla', en niet op enter drukken
Die laat je lekker open staan tijdens de installatie, en als ie bijna klaar is switch je naar de DOS prompt en geef een ram op enter. AHGI zegt de Adframe setup nu dat ie extern prog netdetect.exe niet kan starten.
Mislukt? Dan moet je naar de DOS modus..
Pagina: 1