Dat wil ik graag.. 
Dus heb ik de gehele i586 dir gekopieerd naar m'n eigen FTP.
Als ik zelf inlog op die FTP is alles OK en kan ik ook overal bij. Rechten en ownership vd. files zijn goed.
Dan start ik de computer welke ik wil installeren (met de netwerk-bootdisk), ik stel de FTP in en dan krijg ik 'File not found'.
Dat is niet waar, in het log-scherm zie ik dat hij de file _wel_ gevonden heeft maar dat hij 'm niet kan downen. Ik krijg iets als:
Deze teksten zijn niet 100% wat ik krijg, maar geven wel het idee weer.
Geef ik een verkeerde dir op dan krijg ik idd de 'file not found'.
Hij vind het bestand dus wel maar kan 't om de een of andere reden niets downloaden. Iets wat met handmatig inloggen wel kan.
Ik heb dit met zowel wu-ftpd als met proftpd geprobeerd, beide zelfde resultaten.
Iemand een idee wat er fout gaat?
Dus heb ik de gehele i586 dir gekopieerd naar m'n eigen FTP.
Als ik zelf inlog op die FTP is alles OK en kan ik ook overal bij. Rechten en ownership vd. files zijn goed.
Dan start ik de computer welke ik wil installeren (met de netwerk-bootdisk), ik stel de FTP in en dan krijg ik 'File not found'.
Dat is niet waar, in het log-scherm zie ik dat hij de file _wel_ gevonden heeft maar dat hij 'm niet kan downen. Ik krijg iets als:
code:
1
2
3
4
| connecting to ns.thuis.gr (zo heet m'n ftp) getting mdkinst_2ndstage.bz2 (ofzoiets) unable to get filesize will try to continue error -10 getting mdkinst_2ndstage.bz2 |
Deze teksten zijn niet 100% wat ik krijg, maar geven wel het idee weer.
Geef ik een verkeerde dir op dan krijg ik idd de 'file not found'.
Hij vind het bestand dus wel maar kan 't om de een of andere reden niets downloaden. Iets wat met handmatig inloggen wel kan.
Ik heb dit met zowel wu-ftpd als met proftpd geprobeerd, beide zelfde resultaten.
Iemand een idee wat er fout gaat?