ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Ik persoonlijk ben onlangs van AMD afgestapt om over te gaan naar een Intel Northwood + DDR Mobo, tot nu toe zonder spijt want hij is enorm snel, superstabiel en boven alles..fluisterstil + hij presteerd zeer goed in games.
nog ff een 3D Mark 2001se linkje erbij:
http://gamershq.madonion.com/compare2k1.shtml?2735532
Die-hard Brexiteer
WooooooooootOp donderdag 14 februari 2002 10:59 schreef Lord_T het volgende:
welke is de snelste?
en als je alle maximaal zou gaan overlocken???
P4 met rdram en de amd met ddr natuurlijk.......
please zet er een linkje naar reviews bij
Zoek lekker zelf ofzo.
p.s. no flame intended, maar dit kan je met de search echt makkelijk vinden, en anders check je de frontpage van www.tweakers.net ook maar wat vaker.
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Verwijderd
Soyo heeft ook een leuk nieuw P4 mobo'tje:
http://www.viahardware.com/p4s_1.shtm
wil geen flame war ofzo...
zit alleen nu sterk na te denken over 1,8 GhZ northwood.
als je mijn specs bekijkt weet je waarom. En AMD is goedkoper... Wil gewoon tussen deze 3procs vergelijking hebben....
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Verwijderd
Je moet denk ik eerst bedenken of je speciale voorkeuren, uit principe oid, naar een bepaald merk hebt. Daarna je budget bekijken en op een rijtje zetten wt je er allemaal mee doet. Ben je een hardcore gamer met een klein budget, dan zou ik zeker voor AMD gaan, maar als je een proc met een goede/bekende naam wilt, veel stabiliteit nodig hebt, een groter budget hebt, en minder gamed, zou ik voor Intel gaan. Als je de snelheid van je Intel optimaal wilt benutten, moet je eigenlijk wel RDRAM geheugen kopen, en dat maakt alles meteen een heel stuk duurder
stabiliteit nodig: tuurlijk (booten
budget.... och is wat je er van maakt en ontloopt elkaar niet zo enorm veel als je maar geen p4 2,2 pakt of 2,0
rdram wordt het wel dan denk ik, omdat als je niet enorm vaak update heb je meer aan in 1x een heel erg qualitatief goede update. (nadeel: per 3 jaar mag je alleen hele nieuwe pc afschrijven van je belastingen)
Verder doe ik er veel programmeer werk op in c++ enzo
en internet natuurlijk (ben die hard internetter)
Whillamette wat's datOp donderdag 14 februari 2002 15:35 schreef Tweak-Metallica het volgende:
P4 heeft toch de Northwood core?![]()
ook 'n P4 in twee socket varianten. S423 S478
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Verwijderd
Ja hallo zeg. Heb je wel eens gehoord van zelf iets opzoeken?Op donderdag 14 februari 2002 10:59 schreef Lord_T het volgende:
please zet er een linkje naar reviews bij
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dit topic is gesloten.
![]()