• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:20
Ik had eerst een trust familycam 300 en daar zat een handig voetje bij waar je de camera op kon zetten. Nou heb ik die camera weer ingeruild en een Olympus C-100 gekocht, maar daar zat geen voetje bij.
Heeft iemand een idee waar je deze voetjes los kunt kopen?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:31
voetje, of een ministatiefje ??

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• NitroX infinity
ministatiefje.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:06

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

ik kreeg zo'n zwarte bij mijn philips vesta pro, die past ook op mijn olympus c2100,
ik weet niet of je die los kunt kopen, je kunt de lokale fotowinkel eens proberen anders...

¯\_(ツ)_/¯

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-03 18:17
hehe, leuke topictitel :). Ik dacht al dat je je digicam wilde laten lopen...

Je kan het beste naar een fotowinkel of een Mediamarkt ofzo gaan, die hebben wel van die kleine statiefjes. Bij de Mediamarkt heb ik ze voor zo'n 7 gezien.

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-03 18:17
Op donderdag 14 februari 2002 12:13 schreef lOdUde het volgende:
hehe, leuke topictitel :). Ik dacht al dat je je digicam wilde laten lopen...

Je kan het beste naar een fotowinkel of een Mediamarkt ofzo gaan, die hebben wel van die kleine statiefjes. Bij de Mediamarkt heb ik ze voor zo'n 7 euro gezien.
- Hij laat het euro teken niet zien :?
- Ik kan m'n bericht niet aanpassen :?

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Ministatif: 3 euro bij de flandria :z

Verwijderd

Ik heb bij de fotosjop zo een ministatiefje gekocht met bijgbare benen :P. Was dacht ik €5 ofzo. Werkt Prima.

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:01

Tarin

Just plain weird.

Ik heb een mooie van Slik.. maar die was redelijk duur (hij kan ook wel wat hebben, was eigenlijk voor m'n spiegelreflex gekocht. Je kan er ook van alles aan in stellen.. camera scheef, naar boven etc.)

In ieder geval heb ik die bij een fotozaak in de buurt van de Meent in R'Dam gekocht.. ik ben de naam even kwijt.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• NitroX infinity
Op donderdag 14 februari 2002 12:44 schreef Tarin het volgende:
[..]
In ieder geval heb ik die bij een fotozaak in de buurt van de Meent in R'Dam gekocht.. ik ben de naam even kwijt.
Maakt niets uit dat je die naam kwijt bent, woon toch in Emmen, no way dat ik ff naar Rotterdam ga voor een statiefje :P

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:01

Tarin

Just plain weird.

Op donderdag 14 februari 2002 12:46 schreef Nitrox_Infinity het volgende:

[..]

Maakt niets uit dat je die naam kwijt bent, woon toch in Emmen, no way dat ik ff naar Rotterdam ga voor een statiefje :P
Hmkay, en de prijs was toch al niet aan te raden, ik denk dat hij ~50 piek was.. (ik zal het nog eens na gaan kijken..)

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-03 20:42
Als het goed is zijn ze bij elke zichzelf respecterende fotozaak te krijgen...2 zaken hier in Heerenveen hebben em iig.

Geef mij maar een Warsteiner.

Pagina: 1