Buurt van Schiphol ook goed ??
edit:
wrom zou je topic sluiten ?? in welke mate is unlocken incorrect... zolang je er naar mijn weten geen geld mee verdient maar gewoon een vriendedienst levert is het toch toegestaan.
zou mooi wezen... er is een hoop illegaal in nederland maar dit niet echt.... misschien worden jullie een beetje huiverig en achterdochtig hiero ??
wrom zou je topic sluiten ?? in welke mate is unlocken incorrect... zolang je er naar mijn weten geen geld mee verdient maar gewoon een vriendedienst levert is het toch toegestaan.

zou mooi wezen... er is een hoop illegaal in nederland maar dit niet echt.... misschien worden jullie een beetje huiverig en achterdochtig hiero ??
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Je koopt een produkt en als je niet tevreden bent van degene die voor de toevoor van een produkt zorgt vind ik het terecht dat je een telefoon unlockt..
Alleen vind ik het wel onzin van al die gastjes die het stoer vinden dat hun telefoon is geunlockt maar nog wel steeds dezelfde kaart gebruiken...
Als je een TV koopt is die toch ook niet gelockt voor UPC alleen
Alleen vind ik het wel onzin van al die gastjes die het stoer vinden dat hun telefoon is geunlockt maar nog wel steeds dezelfde kaart gebruiken...
Als je een TV koopt is die toch ook niet gelockt voor UPC alleen
weet je wat pas kut is; ik heb een telefoon gekocht van iemand die hem weer gekocht had van iemand anders via internet.
Bij verkoop; ja simlock is er af hoor !
NIET dus ontdek ik als ik na een paar maanden BEN onbereikbaar een Libertel kaart erin wil zetten
Dus ik naar BEN bellen; ja kan de simlock eraf ?
>Hoe heet u ?
pietje puk
>Sorry meneer, alleen de eigenaar van het toestel kan hem laten unlocken.
Dit word dus een vet gezeik om die gast weer te achterhalen en op te laten bellen...kan dus niks doen eigenlijk..
Kukel...kan je ook de 5130 unlocku ?
ok...foutteke
Bij verkoop; ja simlock is er af hoor !
NIET dus ontdek ik als ik na een paar maanden BEN onbereikbaar een Libertel kaart erin wil zetten
Dus ik naar BEN bellen; ja kan de simlock eraf ?
>Hoe heet u ?
pietje puk
>Sorry meneer, alleen de eigenaar van het toestel kan hem laten unlocken.
Dit word dus een vet gezeik om die gast weer te achterhalen en op te laten bellen...kan dus niks doen eigenlijk..
Kukel...kan je ook de 5130 unlocku ?
ok...foutteke
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
mooi dan kom je morgen wel ffe langs als je hier toch langskomt he ?
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Oh ik wist niet dat dit ook al niet mog. Ik heb alleen een KPN sim kaart, maar ik wil een Nokia 3210 kopen. Maar ik wil toch wel m'n eigen nummer houden anders mag je iedereen dat nieuwe nummer geven en dat is zeker irritant.
Verwijderd
http://members1.chello.nl/~m.hartman1/index.html
kijk hier eens, allemaal info en programma's voor nokia's
kijk hier eens, allemaal info en programma's voor nokia's
Op www.123telefoons.nl kunnen ze zowat alles unlocken...
Ik heb net gewoon effe contact met lib-tel opgenomen of ze mijn Sony willen unlocken, ik heb er wel bijgezegt dat ik teverden ben met hun dienst, maar als je lock er "Legaal" afkan, waarom zit er dan gelijk iemand te zeiken van: "AL die patsers die dezelfde sim blijven gebruiken en hem wel laten unlocken"
Ik wil natuurlijk niet als ik gezeik krijg met lib-tel eerst een maand wachten voordat ze 'm eindelijk eens geunlockt hebben. Nu kan het, dus dan is 't makkelijk als er ook een KPN-er inkan!!!!
Ik wil natuurlijk niet als ik gezeik krijg met lib-tel eerst een maand wachten voordat ze 'm eindelijk eens geunlockt hebben. Nu kan het, dus dan is 't makkelijk als er ook een KPN-er inkan!!!!
20*350ZO45°
Zeg bedankt voor die links, ik heb waarschijnlijk al iemand gevonden.
thanks.
thanks.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()