• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-02 13:14
Weet iemand waar je de bovenstaande mp3 speler kan bestellen.

Ben al een tijdje opzoek naar een deregelijke speler, dus incl radio, maar nergens is iets te bestellen.
Neem nou de creative nomad IIc of IImg, ook nergen te koop hier in nederland.

Het lijkt me toch wel heel gemakkelijk, z`n speler met 64mb en een radio, zeker voor het sporten ...

Ik hoop dat iemand er een antwoord op heeft,
alvast bedankt,

Peter

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Verwijderd

Naar mijn weten wordt deze speler sinds kort niet meer verkocht net als de 2C. De ontwikkelaars, Digitalway
(werd ook onder de naam Jazpiper verkocht, Digitalway maakt veel mp3 oem producten voor andere fabrikanten),
hebben een nieuwe speler in plaats van deze ontwikkelt. Dat is de Mpio DMB+, deze is leverbaar met zowel 64Mb als 128MB, heeft radio, voicerecorder en line-in recorder waarmee je direct mp3tjes vanaf de stereo kunt opnemen. Deze speler is uit te bereiden met Smartmedia 128MB. Voor prijzen kijk in de pricewatch. Voor info kijk op www.mpio.com

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:13

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Die MPIO-DMG MP3-speler ziet er wel lekker uit :)
Afbeeldingslocatie: http://www.mp3players.co.uk/images/site/main_mpio_dmg10_128mb_blue.jpg

:9~
Nu maar hopen dat dat ding in NL leverbaar word, het lijkt me wel een goed plan (ben al een tijdje aan het kijken naar een MP3-speler met genoeg geheugen en een afstandsbediening..) maar anders moet ik hem in de UK (220 Pond) of in Zwitserland (380 Zwitserse Francs) kopen/bestellen... :(

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Verwijderd

De Mpio DMG is in Nederlands leverbaar sinds kort, zie Pricewatch

• [BoSS]

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Ja ik zie het, http://www.mmport.nl/ importeert ze. Wel een leuk prijsje hebben ze...

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-02 13:14
Hè bedankt voor de snelle reakties,

heb meteen even in de pricewatch gekeken, en gekeken op de site van mmport.
Moet wel zeggen het ziet er niet echt vertrouwend uit, maar dat komt waarschijnlijk, zoals ze zelf al zeggen, dat nog aan het opstarten zijn.
Verder qua aparaatje ziet het er wel interessant uit.

Hebben mensen al ervaring met mpio ?

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

• [BoSS]

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Op donderdag 14 februari 2002 11:11 schreef pvdlaan het volgende:
Hè bedankt voor de snelle reakties,

heb meteen even in de pricewatch gekeken, en gekeken op de site van mmport.
Moet wel zeggen het ziet er niet echt vertrouwend uit, maar dat komt waarschijnlijk, zoals ze zelf al zeggen, dat nog aan het opstarten zijn.
Verder qua aparaatje ziet het er wel interessant uit.

Hebben mensen al ervaring met mpio ?
De e-mail support is lekker snel van ze. Ik had gister een mailtje gestuurd om 10 uur 's avonds (!) of ze en kreeg binnen een kwartier een mailtje terug!!! Dat is pas service vind ik...
Ook vanochtend werden mijn 2 mailtjes zeer snel beantwoord, waarna ik maar de speler van mijn keuze (MPIO DMG 128Mb Zilver) heb besteld. Ik werd netjes geinformeerd dat ze hem komende dinsdag binnen krijgen, en dat hij dan naar me opgestuurd zou worden, zodat ik hem woensdag/donderdag in huis heb. Kortom, tot nu toe is alles netjes afgehandeld, alvast een ster voor MMPort. Nu nog kijken hoe de afhandeling gaat, maar zoals alles nu verloopt heb ik er genoeg vertrouwen in!

Verwijderd

http://www.regenboog.net kun je hem krijgen
Pagina: 1