[winnt4] geen tijd van server ophalen

Pagina: 1
Acties:

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 22:24
Ik ben bezig met een bepaald programma te testen dat de vorige stagieres hebben geschreven, het logt aantallen gebruikte exe's van bepaalde programma's om het goed te kunnen testen moet ik de tijd vooruit kunnen testen anders ben ik weken bezig :/
Dit lukt mij dus niet omdat ie de tijd van de server afhaalt.
Booten als workstation is geen oplossing omdat het programma de data logged via het netwerk.

Ik zou enorm geholpen zijn als iemand hier een oplossing voor weet.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:37
Tijd van de server vooruit zetten :?

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:10
Hoe synchroniseert dat ding ? Met de timesync service of zo ? In dat geval gewoon de service stoppen ?

Whatever

• Sinned123
Op donderdag 14 februari 2002 09:17 schreef ddc het volgende:
Tijd van de server vooruit zetten :?
um?? op tudelft waar 650 andere pc's op connecten denk het niet he |:(

• Sinned123
Op donderdag 14 februari 2002 09:18 schreef sjis het volgende:
Hoe synchroniseert dat ding ? Met de timesync service of zo ? In dat geval gewoon de service stoppen ?
volgens mij via de dhcp client service maar dat is geen optie om die te stoppen, anders kan ik alsnog niet op het netwerk komen :(

• Roaming
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08-2022

Roaming

Could not update your profile

kan je niet wat spelen met w32tm /s ofzow

Dr Watson heeft niets kunnen vinden dat op een probleem zou kunnen wijzen

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Begrijp ik nou goed dat je een programma aan het testen bent, op een operationele server? Regel 1 van de ICT is: NIET testen in een operationele omgeving. Gewoon testlabje bouwen met een servertje en 1 of meer clients; daar kun je naar hartelust de server tijd frauderen en kan er ook nog meer mis gaan, zonder dat er meteen 650 man (m/v) niet kunnen werken.

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op donderdag 14 februari 2002 09:36 schreef Brahiewahiewa het volgende:
Begrijp ik nou goed dat je een programma aan het testen bent, op een operationele server? Regel 1 van de ICT is: NIET testen in een operationele omgeving. Gewoon testlabje bouwen met een servertje en 1 of meer clients; daar kun je naar hartelust de server tijd frauderen en kan er ook nog meer mis gaan, zonder dat er meteen 650 man (m/v) niet kunnen werken.
Uhm, hij kan NIET bij de server komen, natuurlijk.

They made me do it.

• Sinned123
Op donderdag 14 februari 2002 09:36 schreef Brahiewahiewa het volgende:
O uiteraard doe ik dat niet, lees reactie van mij op een andere post |:( Ik ben bezig op mijn pc een workstation en ik wil op deze pc de tijd veranderen.
Het maakt niet uit of ik deze pc vergal want ik kan hem toch binnen no time weer herinstalleren(we werken met image's hier)

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Synchronisatie van de systeem tijd zal wel gewoon in het login script gebeuren. Misschien kun je een systeembeheerder eens vriendelijk aankijken en vragen of ze het loginscript voor jouw account (tijdelijk) uitzetten?

• Sinned123
Op donderdag 14 februari 2002 09:44 schreef /downtime/ het volgende:
Synchronisatie van de systeem tijd zal wel gewoon in het login script gebeuren. Misschien kun je een systeembeheerder eens vriendelijk aankijken en vragen of ze het loginscript voor jouw account (tijdelijk) uitzetten?
volgens mij heb je gelijk ja net ff me begeleider gemailed of ie er wat aan kon doen.

Pagina: 1