Toon posts:

PTS en kabel?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik las net een artikel over Surf je Rijk-programma's. Daarin werd verteld dat je niet moet rekenen op uitbetaling als je kabelinternet gebruikt.

Ik ben lid van Surfingprizes en onze computer met kabelinternet draait hier zowat van 10 uur 's morgens tot 10 uur 's avonds (onder andere voor het werk, en anders spelen de kinderen ermee). Moet ik rekenen op uitbetaling of zal men mij eruit kieperen (met de leuze "je hebt gecheat omdat je veel surft of zoiets")???

Ook wilde ik weten wat die Surfingprizes-Software (Prizebox genaamd) allemaal van gegevens kan doorzenden.

Graag jullie reacties

McBain

• elessar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-04-2024
Voor zover ik weet geldt het alleen voor Adframe, die willen niet dat je teveel surft want dat kunnen ze niet betalen. Het kan wel, maar dan moet je zorgen dat je niet teveel verdient in de maand.
Met surfingprizes moet het geen probleem zijn.
Welk artikel las je?

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

Verwijderd

Yep, alleen AdFrame is zo beroerd om goede software in elkaar zetten..

• elessar
Hoezo goede software? Je kan hun netdetect beveiliging zo omzeilen, en als de ads op zijn vraagt-ie om te minimaliseren, dan sluit je het progje af en ga je weer overnieuw... Maar het verdient wel wat, niet veel, maar toch.

Verwijderd

Sorry, ik was "geen" (goede software) vergeten....

AdFrame en goede software? ROFLMAO Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

• elessar
Ow... LOL ... ik dacht al!!

Verwijderd

Ik denk dat McBain iets over cashfiesta heeft gelezen ... Op het refmaker forum stond een oproep/petitie om kabelsurfers niet meer toe te laten tot cashfiesta. Het schijnt dat als we 20 banners klikken ofzo, dat de adverteerders bij cashfiesta slechts 1 klik registreren, het precieze weet ik niet, maar misschien dat daarom hier en daar kabelsurfers zullen worden geweerd, wat toch kl*te is, want stilaan gaat "iedereen" toch wel hun telefoonaansluiting veranderen... (Hier in Belgie toch, het dichtst bekabelde land ter wereld Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif)
Pagina: 1