Toon posts:

Werkstuk CAO

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of dit het goede forum is maar ik moet van school een werkstuk maken over de CAO :(
Maarre ik heb google al rondgezocht en kan niet echt relevante informatie vinden waarnaar ik op zoek ben namenlijk:

- Probleem in relatie tot de CAO
- Partijen die betrokken zijn bij onderhandelingen van de CAO
- De totstandkoming van de CAO
- Waarschijnlijk ook nog wat andere puntjes, het moet 3 kantjes vol zijn.
Maar ik kan nergens duidelijk informatie krijgen, alleen van die domme teksten waar ik niets van snap met die dure woorden erin.
Ligt dat aan mij ofzo? :)
Maarre misschien weet iemand een goeie link naar een bepaalde site of heeft iemand al wat info liggen plz tell it to me :)

Verwijderd

Ben niet zo'n held wat CAO's en zo betreft, maar als ik het goed heb gaat zo'n overleg tussen de volgende partijen:

Werkgever en werknemers. De werknemers zijn meestal vertegenwoordigd door een ondernemingsraad (indien aanwezig). Maar de vakbonden houden dit soort dingen, vooral bij grote bedrijven, in de gaten en springen in de bres zodra het fout dreigt te gaan.

Maar ik zou als ik jou was eens een vakbond aanschrijven. Die kunnen je er vast een heleboel over vertellen...

Verwijderd

Topicstarter
ok alvast bedankt voor wat info, en ja dat kan ik wel doen ja een brief schrijven.
bedankt, nog meer info van iedereen is altijd welkom hoor :)

ben nu naar school dus kan pas weer antwoorden wanneer ik vanavond weer trug ben.

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 16:07

MaDLiVe

.-Observer-.

Eigelijk is dit niet toegestaan, anyways wat degene hierboven heeft gepost klopt inderdaad goed, als je goeie informatie wil direct van de bron schrijf je een brief naar een personeelsafdeling van een groot bedrijf zoals de ING, die zijn ook nog es heel vriendelijk in het geven van zulke informatie :)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Ook op CAO.pagina.nl gekeken?

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Verwijderd

Op donderdag 14 februari 2002 10:13 schreef Cyberpope het volgende:
Ook op CAO.pagina.nl gekeken?
Lijkt me idd wel een aardige

Verwijderd

Op donderdag 14 februari 2002 10:11 schreef MaDLiVe het volgende:
Eigelijk is dit niet toegestaan...
wat niet?

Verwijderd

Huiswerktopics posten die niets, maar dan ook helemaal niets met wetenschap of levensbeschouwing te maken hebben, en waaruit op geen enkele manier een goede discussie kan voortkomen, is niet toegestaan. Doe je eigen huiswerk maar... Ga naar de biibliotheek, vraag informatie aan bij vakbonden, of interview iemand uit de OR van een willekeurig bedrijf.

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
Verder weinig meer toe te voegen aan Captain Proton's post :)

Deze kan dus dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.