Toon posts:

[Pricewatch] Waar is de Radeon 7500 gebleven?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik check net de pricewatch .. en ineens is de ATI Radeon 7500 verdwenen.
Nog wel een Club3D en een Hercules/AIW versie .. maar de gewone is spoorloos.

Je gaat me niet vertellen dat die kaart, die niet discontinued is trouwens,
ineens nergens meer in Nederland verkocht wordt.

Vage shit .. wat is daar aan de hand?

• MadBear
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03 20:01
Vreemd.. maar als je een winkel vindt waar die wel staat gewoon ff weer toevoegen lijkt me..

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:02
Er is wel meer verdwenen. Uurtje geleden de prijs van de digitale camera, Canon S30 prijs toegevoegd, die is ook gewoon verdwenen. De prijs was 699 euro uit de Mediamarkt Duitsland.

Verwijderd

Topicstarter
Damn deleters!

ownee, verkeerde board :+

Maarre .. hoe kan dat nou?

• rvrbtcpt
Dat weet zeker niemand. Heb em er maar zelf weer bijgezet.

• MadBear
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03 20:01
Hij staat ook niet in hun online-shop die camera.. dat is voor mij toch wel een voorwaarde.. Bovendien is verzending alleen binnen Duitsland mogelijk (volgens mij)..

• rvrbtcpt
Als alleen online produkten in de shop mogen dan hoort ie er inderdaad niet in thuis. Voor die prijs kun je de camera in de winkel halen.

Verwijderd

Topicstarter
Maar die Radeon is gewoon van tientallen online-winkels ineens uit de lijst verdwenen. Gewoon heel 't artikel uit de lijst.

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Op vrijdag 15 februari 2002 15:44 schreef HlpDsK het volgende:
Maar die Radeon is gewoon van tientallen online-winkels ineens uit de lijst verdwenen. Gewoon heel 't artikel uit de lijst.
Ati is al tijden slecht leverbaar en stopt ook met het leveren van kaarten aan de europese markt... Europa moet het doen met Ati-kaarten die door andere fabrikanten (bijv Hercules) gemaakt zijn...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:35
Hercules word inderdaad DE distributeur voor ATI-based kaarten in europa. Er zijn echter nog genoeg 'Build by Ati' kaarten in omloop, hier althans wel.....

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 15 februari 2002 16:00 schreef Moartn het volgende:

[..]

Ati is al tijden slecht leverbaar en stopt ook met het leveren van kaarten aan de europese markt... Europa moet het doen met Ati-kaarten die door andere fabrikanten (bijv Hercules) gemaakt zijn...
Weet ik.

Maar bij de pricwatch is heel het item weg. Gewoon intergraal gewist lijkt het wel. Terwijl al die winkels die er in stonden nog wel gewoon dat artikel op de lijst hebben staal veelal. Dit lijkt me eerder een foutje van T.Net.
Pagina: 1