- Ik bespreek ook harde waren en dan wel op www.lordsofmetal.nl - en ik draai en programmeer ze in DYNAMO
als je ff zoekt heb je zo het antwoord gevonden, gaat sneller dan wachten op reply's 
maar iig winroute is vele malen beter ik zou voor gewoon de lite versie gaan lekker simpel in te stellen en toch vele mogelijkheden.
maar iig winroute is vele malen beter ik zou voor gewoon de lite versie gaan lekker simpel in te stellen en toch vele mogelijkheden.
is en blijft een persoonlijke voorkeur. Ik vindt zelf sygate veel beter, maar is maar net wat je zoekt. Winroute bevalt me niet zo. Heb ook een server met sygate, en verdeel me internet(chello) via een hub. Bevalt me zeer goed!
Probeer winroute eens, en kijk of de problemene worden opgelost en het proggie je bevalt. Bevalt/ helpt het niet, dan heb je zo sygate weer geinstalleerd
Probeer winroute eens, en kijk of de problemene worden opgelost en het proggie je bevalt. Bevalt/ helpt het niet, dan heb je zo sygate weer geinstalleerd
en om je in de war te brengen: ik heb sygate.. vijf klikkies en hij draait. Daarna vraagt ie ook nog of ie dns proxy en dhcp server moet spelen..
edit: heb hem nu thuis ongeveer een jaar draaien met @home, en nog geen problemen gehad..
edit: heb hem nu thuis ongeveer een jaar draaien met @home, en nog geen problemen gehad..
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
hmm.. Ik er snap er namelijk geen zak van dat nu ineens het surfen oproblematisch wordt en downloads niet worden afgemaakt... Hoogt irritant... Binnenkort grote schoonmaak (waarschijnlijk incl. nieuwe server)
- Ik bespreek ook harde waren en dan wel op www.lordsofmetal.nl - en ik draai en programmeer ze in DYNAMO