Toon posts:

Eigen Mix Opnemen via PC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag allemaal,

Ik had een vraagje. Ik draai al sinds 2 maanden en ik moet zeggen dat ik het onwijs gaaf vind. Alleen wil ik weten hoe ik een mix rechtstreex op mn pc kan opnemen wanneer ik bijvoorbeeld aan het draaien ben. Heb ik daarvoor speciale kabels nodig??

Let me know.

Tnx yall.

Verwijderd

Rood wit kabel/ 3mm naar 3mm .......Naar geluidskaart Input
Bij de volume regeling naar eigenschappen gaan en dan naar record/opnemen en dan het instellen of selecteren van input of line in en dan naar een wav editor zoals Cool Edit of Sound Forge gaan of naar de simple goedkope wavRecoder van windows en dan op REC drukken!!@!!

Verwijderd

yep, precies...ik gebruik daar meestal goldwave voor, handig programma...
je kan btw ook een leuke mix maken met multiquence (moet je maar eens op www.goldwave.com kijken, dar staat een link voor de demo), voor al je mp3tjes (eerst converteren naar wav, is beter en makkelijker),die je niet op plaat hebt...

• LangTall
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10-2025

LangTall

Drinking for Holland @ Le Mans

Op donderdag 14 februari 2002 02:13 schreef Love_Logic het volgende:
Rood wit kabel/ 3mm naar 3mm .......Naar geluidskaart Input
Bij de volume regeling naar eigenschappen gaan en dan naar record/opnemen en dan het instellen of selecteren van input of line in en dan naar een wav editor zoals Cool Edit of Sound Forge gaan of naar de simple goedkope wavRecoder van windows en dan op REC drukken!!@!!
ff een opmerking, de meeste geluidskaarten hebben geen tulp ingang. Dus een kabeltje tulp->stereoplug is waarschijnlijk wel aan te raden. ;)

My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!

Verwijderd

Of probeer eens Total Recorder, is ook wel een wijs programmaatje

Verwijderd

en oppassen dat het geluid niet te hard binnenkomt, anders sta je een uur voor niks te spinnen :)

Verwijderd

Topicstarter
tnx guys. dat noem ik nog eens advies geven. Ik ga erachter aan en hopen dat het werkt.
Pagina: 1