- Ik bespreek ook harde waren en dan wel op www.lordsofmetal.nl - en ik draai en programmeer ze in DYNAMO
Verwijderd
Als niets werkt kun je misschien je monitor even openschroeven, daar zitten ook nog wat draai knoppen!
wtf didaaf, je bent 'redelijk bekend' hier waarom geef je nou zo'n mongool antwoord. reply dan niet
voor aanbiedingen moet je hier terecht: Vraag & Aanbod
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Doe even relaxed ofzo heOp donderdag 14 februari 2002 02:21 schreef Toulinash het volgende:
wtf didaaf, je bent 'redelijk bekend' hier waarom geef je nou zo'n mongool antwoord. reply dan niet
De ene reactie is nog stommer dan de ander...Op donderdag 14 februari 2002 02:21 schreef Toulinash het volgende:
-
Verder zou je kunnen kijken op een handelsplaats op internet. Zijn er genoeg van...
Ligt vaak aan je monitor had ik bij mn vorige ook
Verhoog je gamma waarde iets bijv. van 1 naar 1,5. Dit helpt meestal wel iets als je monitor te donker is.
Suc6
Suc6
P4 2.8GHz, ASUS P4C800-E DLx ATI 9800SE 380/340 8 pip, 2x WD raptor 74 GB raid 0;2 x samsung 160 gb raid 0, IIyama 17"
De oplossing die didaaf geeft werkt op zich wel.Op donderdag 14 februari 2002 02:21 schreef Toulinash het volgende:
Heb ikzelf ook wel eens met succes uitgevoerd.
Maar dit zou ik niet adviseren voor iemand die geen of weinig ervaring met elektronica heeft.
Voorzichtigheid geboden trouwens, je gaat namelijk gokken wat er gebeurt als je aan een willekeurige "potmeter" gaat draaien, terwijl de monitor aanstaat.
Er komen spanningen voor van kilovolts, dus wel gevaarlijk.
Maar op zich kan je weinig stukmaken, behalve als je met je schroevendraaier kortsluiting veroorzaakt.
Voer dit dus alleen uit als je er een hebt met geisoleerde stang.
P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB
Net nog even de Adobe Gamma Wizard doorlopen en daar kun je hem behoorlijk lichter mee maken maar dat gaat weer wel ten koste van de scherpte....
DAMN!!!
DAMN!!!
- Ik bespreek ook harde waren en dan wel op www.lordsofmetal.nl - en ik draai en programmeer ze in DYNAMO
Mjah, je kunt inderdaad in de monitor het beeld wat lichter krijgen.. Als het goed is moet je ergens de 'screen-spanning' kunnen veranderen waardoor het beeld wat lichter wordt..
Maar let inderdaad wel op, want er kunnen behoorlijk hoge spanningen in een monitor aanwezig zijn, zelfs als deze al een tijdje uit staat, en de stekker uit het stopcontact is!
Maar let inderdaad wel op, want er kunnen behoorlijk hoge spanningen in een monitor aanwezig zijn, zelfs als deze al een tijdje uit staat, en de stekker uit het stopcontact is!
Verwijderd
Bij sommige monitors hoef je niet eens een schroefendraaier te gebruiken!Op donderdag 14 februari 2002 12:45 schreef cjdijk het volgende:
De oplossing die didaaf geeft werkt op zich wel.
Heb ikzelf ook wel eens met succes uitgevoerd.
Maar dit zou ik niet adviseren voor iemand die geen of weinig ervaring met elektronica heeft.
Voorzichtigheid geboden trouwens, je gaat namelijk gokken wat er gebeurt als je aan een willekeurige "potmeter" gaat draaien, terwijl de monitor aanstaat.
Er komen spanningen voor van kilovolts, dus wel gevaarlijk.
Maar op zich kan je weinig stukmaken, behalve als je met je schroevendraaier kortsluiting veroorzaakt.
Voer dit dus alleen uit als je er een hebt met geisoleerde stang.
Ik heb er hier 3, waarvan 2 vrij grote plastic draaiknoppen hebben waar je makkelijk bij kunt!
En toch durf ik dat niet echt aan....
Er zitten dus 2 "draaiknopjes" aan de hoogspanningstrafo, de bovenste is de focus en de onderste is de helderheid. Het is echt niet zo moeilijk, de trafo staat meestal achterin de monitor en de potmeters zijn dan meestal ook goed en veilig te bereiken.Op donderdag 14 februari 2002 02:10 schreef didaaf het volgende:
Als niets werkt kun je misschien je monitor even openschroeven, daar zitten ook nog wat draai knoppen!
http://texturizer.net/firebird/
Klopt, had m'n Highscreen 15' ook, niks aan te doe, behalve het openhalen vd monitor en een metertje te verdraaien.
En dat is ook niet direct simpel.....
leeg
Verwijderd
hier is een programma om je beeld lichter te maken moet je maar ff kijken .. ik heb zelfde probleem en hiermee heb ik het verholpen
http://www.entechtaiwan.com/
http://www.entechtaiwan.com/
Verwijderd
Heb jij dat dan toevallig gedaan bij je Highscreen? Welk metertje moet ik daar voor hebben?Op vrijdag 15 februari 2002 14:30 schreef 4x2 het volgende:
Klopt, had m'n Highscreen 15' ook, niks aan te doe, behalve het openhalen vd monitor en een metertje te verdraaien.
Heb zelf ook zo'n Highscreen 15P en die is ook veel te donker.
Als je enige aanwijzingen hebt: graag!! Bedankt!
Pagina: 1