Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mijn icon verdwijnt steeds ?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-08 11:23
Iemand is voortdurend in mijn profile aan het rommelen, wat behoorlijk irritant is. En mijn icon wordt voordurend verandert. Ik zou graag willen dat dit ophoudt, want ik word zo moe van voortdurend mijn profile editen. Misschien wijzen de logs uit wat er aan de hand is.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Al een keer een nieuw password gehad :?

• tbusquet
Ja, meerdere keren.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Verwijderd

jaloerse JvS? >:)

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Doet me hier aan denken :{
[topic=369276/1/25]

• Tirillo
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Tirillo

Joker of Unauwen

Misschien helpt het als je bij uitloggen op alle computers uitloggen drukt.. voor het geval er nog iemand ergens blijvend ingelogd is onder je naam:).. zou mijn beste gok zijn:?

...

• tbusquet
Op donderdag 14 februari 2002 01:55 schreef Tirillo het volgende:
Misschien helpt het als je bij uitloggen op alle computers uitloggen drukt.. voor het geval er nog iemand ergens blijvend ingelogd is onder je naam:).. zou mijn beste gok zijn:?
Ook dit meerdere keren gedaan :( zonder resultaat.

Iemand zit gewoon te zieken.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Een ander e-mail adres gebruiken :?

• Tirillo
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Tirillo

Joker of Unauwen

Hmm.. nouja.. zo lang ze geen andere enge dingen doen.. misschien helpt heel vriendelijk vragen ermee op te houden :?..

...

• tbusquet
Op donderdag 14 februari 2002 01:59 schreef Robin Vreuls het volgende:
Een ander e-mail adres gebruiken :?
Mijn chelloadres staat alleen op deze bak. Daar zit niemand aan.

• JvS
  • Laatst online: 14:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

Jongen, ik zit je gewoon te sarren. Jij hebt een icon gemaakt wat ik veel op de mijne vind lijken, ik heb he toen gevraagd of je er wat anders van wilde maken (omdat ik het toch leuk vond daar uniek en origineel mee te zijn).

Daarna heb je een ander icon genomen (wel zoiets, maar met je ogen erbij), nog steeds vond ik het jammer dat je mijn idee en kleurstelling bijna kopieert, maar ik kan er niets tegen doen en vond het wel een mooi compromis.

Nu zaten we elkaar gisteren te pesten (jij met een topic in LA ik met een in de HK) en toen heb je mijn icon zelfs helemaal gekopieerd. Toen heb ik je dit icon gegeven.

Nadat de grap daar weer af was heb je het eerste icon weer teruggezet (waar we het dus allang over gehad hadden) met de uitdagende ondertitel "Het origineel" erbij.

Ik vind het jammer, ik ga dan maar weer op zoek naar iets anders unieks (ik vind het extra jammer omdat ik er al bijna een jaar uniek mee ben, noem het kinderachtig maar ik hecht daar toch waarde aan). Ik heb je toen over ICQ gevraagd of je weer je andere icon neer wilde zetten, maar stuitte op een enorme muur van onwil en opmerkingen als:
"Ik vind je maar kinderachtig" en "iedereen vindt dat ik dat icon moet houden", terwijl we het eerder wel normaal besproken hadden (je had toen een icon genomen met je ogen).

Ik vind het zowiezo jammer dat je (omdat ik je ken) me op deze manier zit uit te dagen, en ja, daar hap ik dan weleens op.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Op donderdag 14 februari 2002 01:54 schreef MREn het volgende:
jaloerse JvS? >:)
:7

• tbusquet
Op donderdag 14 februari 2002 02:21 schreef JvS het volgende:
Jongen, ik zit je gewoon te sarren. Jij hebt een icon gemaakt wat ik veel op de mijne vind lijken, ik heb he toen gevraagd of je er wat anders van wilde maken (omdat ik het toch leuk vond daar uniek en origineel mee te zijn).

Daarna heb je een ander icon genomen (wel zoiets, maar met je ogen erbij), nog steeds vond ik het jammer dat je mijn idee en kleurstelling bijna kopieert, maar ik kan er niets tegen doen en vond het wel een mooi compromis.

Nu zaten we elkaar gisteren te pesten (jij met een topic in LA ik met een in de HK) en toen heb je mijn icon zelfs helemaal gekopieerd. Toen heb ik je dit icon gegeven.

Nadat de grap daar weer af was heb je het eerste icon weer teruggezet (waar we het dus allang over gehad hadden) met de uitdagende ondertitel "Het origineel" erbij.

Ik vind het jammer, ik ga dan maar weer op zoek naar iets anders unieks (ik vind het extra jammer omdat ik er al bijna een jaar uniek mee ben, noem het kinderachtig maar ik hecht daar toch waarde aan). Ik heb je toen over ICQ gevraagd of je weer je andere icon neer wilde zetten, maar stuitte op een enorme muur van onwil en opmerkingen als:
"Ik vind je maar kinderachtig" en "iedereen vindt dat ik dat icon moet houden", terwijl we het eerder wel normaal besproken hadden (je had toen een icon genomen met je ogen).

Ik vind het zowiezo jammer dat je (omdat ik je ken) me op deze manier zit uit te dagen, en ja, daar hap ik dan weleens op.
Joost,

Sorry hoor, maar je moet gewoon eerlijk zijn.

Je zit je enorm aan te stellen, ik heb dat icon genomen, omdat ik mijn nieuwe speakers mooi vind. En ik dat een mooi icon daarvan vindt.

Toen heb je me ooit eens gevraagd of ik een ander wilde nemen, want je vond het te veel lijken, het was jouw idee. Ik was het daar niet mee eens, maar heb om gezeur te voorkomen het toch maar gedaan.

Een paar dagen geleden begon je te zieken, en dat was allemaal gewoon lol, dat moet kunnen, heb ik zelf ook vrolijk aan mee gedaan. Toen heb je meerdere keren in mijn profile lopen rotzooien, mijn icon verandert en me zelfs even gebanned zodat ik helemaal niet meer in mijn eigen profile kon.

Toen het geintje voorbij was heb ik mijn icon weer terug gezet, omdat ik hem gewoon mooier vind zo. En niet om jou te zieken.

De ondertitel sloeg op het feit dat ik even JOUW icon gepakt had, omdat je eerst zo liep te zeuren over de mijne. En later ben ik vergeten de ondertitel terug te zetten.

Over kinderachtig, zoals jij dat zegt, als je wilt halen we de icq logs er gewoon bij hoor, want jij begon met "Ik vind het kinderachtig dat je mijn icon "nagemaakt" hebt".

Toen zei ik: (nadat ik het voor de 100e keer van je te horen kreeg) "Ik vind het kinderachtig dat je er zo ontiegelijk over door zeurt, omdat het gewoon 2 totaal verschillende icons zijn. En toen was meteen jouw reactie: "Het interesseert me niet wat jij vindt". Dus ik denk dat die "muur" toch echt aan jouw kant zit.

De volgende dag heb je weer in mijn profile lopen klooien om, naar eigen zeggen, mijn oude icon terug te zetten, dit lukte niet omdat je de filename niet wist, dus zat ik met een kruisje. Ik wist ik meteen hoe laat het was, en ik heb je daar op aangesproken. Toen begon je meteen weer te zeuren dat hij weg moest, en dat het van jou was etc.

Ik heb aan meerdere mensen gevraagd of onze icon's nou echt zo op elkaar lijken, omdat ik me begon af te vragen of ik nou zo gek was, en iedereen waaraan ik het vroeg zei meteen; "Nee dat vind ik niet" en "Lekker laten staan".

Daarna hebben we het er niet meer over gehad, en ik dacht dat het nu wel over zou zijn, nu kom ik op GoT.. en heb je je eigen icon weg gehaalt en staat er onder mijn naam weer een icon met: "Ik ben een dieptrieste icon dief".

Dit is dus nu al bijna 4 dagen aan de gang. En je weet kennelijk van geen ophouden.

Daarbij maak je dus misbruik van het feit dat je mod-rechten hebt. En daar moet je gewoon mee ophouden.

En ik heb express hier niet neergezet dat ik wist dat jij hier achter zat, omdat ik het niet nodig vindt om aan iedereen te vertellen dat je zo vervelend bezig bent. Bovendien ga ik niet zomaar iemand beschuldigen zonder dat ik daarvan harde bewijzen heb.

Ook ik vind het jammer dat een plaatje van 60x60 pixels zoiets te weeg moet brengen.

Voor de duidelijkheid.. de icons er nog ff bij:

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/tbusquet/icon5.gif

Die van mij

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/tbusquet/kevlar.jpg

En die van jou

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/hlpdsk/icoondief.gif

En later trof ik of dit

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/tbusquet/blah.jpg

Of dit aan

Ik zou zeggen zoek de 10 verschillen.

Ik hoop dat ik je geholpen heb de zaken weer enigszins in perspectief te zien, en dat we weer gewoon met elkaar om kunnen gaan.

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-11 23:11

Klippy

Still Game

Ze lijken idd niet echt op elkaar.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:18

BrZ

Tja... beetje loos om hier een topic over te beginnen terwijl je wist dat het JvS was :{

Maar goed, wat dat icon betreft, kvind ze zelf goed genoeg uit elkaar te houden... maar origineel is het niet ;)

• Klippy

Klippy

Still Game

Op donderdag 14 februari 2002 03:24 schreef BrZ het volgende:
Tja... beetje loos om hier een topic over te beginnen terwijl je wist dat het JvS was :{

Maar goed, wat dat icon betreft, kvind ze zelf goed genoeg uit elkaar te houden... maar origineel is het niet ;)
Ik ben 't kwijt :P

Is toch jou icon? JvS heeft er geen :{
Leg eens uit :P

• BrZ

BrZ

Op donderdag 14 februari 2002 03:30 schreef LiquidSilver het volgende:

[..]

Ik ben 't kwijt :P

Is toch jou icon? JvS heeft er geen :{
Leg eens uit :P
Het is JvS icon, niet de mijne :P
Was ff een geintje, maar dat is niet leuk als JvS er niet is (voor de duidelijkheid, ik ken JvS best goed ;))

• Klippy

Klippy

Still Game

Op donderdag 14 februari 2002 03:34 schreef BrZ het volgende:

[..]

Het is JvS icon, niet de mijne :P
Was ff een geintje, maar dat is niet leuk als JvS er niet is (voor de duidelijkheid, ik ken JvS best goed ;))
Ah ik wilde net zeggen ;)

Die 3letternamen lijken altijd op elkaar, als je dat ook nog met icons gaat toveren ben ik 't helemaal kwijt ;)

Verwijderd

omg dit hele freakin topic over een paar icoontje :?

beetje overtrokken hoor vind ik :D

btw, wat vinden jullie van mij icon? (let vooral op het evenwichtige kleurcontrast)

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Op donderdag 14 februari 2002 06:09 schreef Tw^st3D het volgende:
omg dit hele freakin topic over een paar icoontje :?

beetje overtrokken hoor vind ik :D

btw, wat vinden jullie van mij icon? (let vooral op het evenwichtige kleurcontrast)
Krijg er koppijn van :{

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-11 08:52

Dennahz

Life feels like hell should.

woei.. ban!!! >:)

Twitter

• tbusquet
Op donderdag 14 februari 2002 07:17 schreef BrEeZeR het volgende:
woei.. ban!!! >:)
Nee, als het gewoon ophoud dan ben ik blij.

Verwijderd

Ik vindt eik wel dat JvS in zijn recht staat. En een nieuw icoon is toch niet zo moeilijk? Resize dan een plaatje can je nieuwe speakers ofzo :{

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Nee, in m'n 'recht' sta ik zowiezo niet, ik heb het icon ook maar gemaakt van een plaatje wat ik van www.bwspeakers.com heb geplukt. Ik heb geen copyright op "lijkendheid" of kleurstellingen, en al helemaal niet op icons die hij van andere foto's maakt.

Ik vond het alleen wel leuk om er uniek mee te zijn en ik vond het ook leuk om thijs een beetje te treiteren, toen hij weer terugging naar z'n oude icon (waar we het al eens over gehad hebben). Hij wil geen begrip opbrengen voor mij, en wellicht is dat heel erg begrijpelijk. Ik vind het alleen niet leuk. :{

Ik ga wel op zoek naar wat anders ofzo. Jammer, maar ik vind het leuker om origineel te zijn (vast egoistisch of kinderachtig, maar ik vind dat leuk :)).
Daarbij maak je dus misbruik van het feit dat je mod-rechten hebt. En daar moet je gewoon mee ophouden.
Woei, drama. Ik treiterde je een beetje.

Verwijderd

Op donderdag 14 februari 2002 14:23 schreef JvS het volgende:
Nee, in m'n 'recht' sta ik zowiezo niet, ik heb het icon ook maar gemaakt van een plaatje wat ik van www.bwspeakers.com heb geplukt.

Ik vond het alleen wel leuk om er uniek mee te zijn en ik vond het ook leuk om thijs een beetje te treiteren.

Ik ga wel op zoek naar wat anders ofzo. Jammer, maar ik vind het leuker om origineel te zijn (vast egoistisch of kinderachtig, maar ik vind dat leuk :)).
[..]

Woei, drama. Ik treiterde je een beetje.
JvS heeft zojuist zijn menselijke trekjes toegegeven!! :+

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-11 08:52

Dennahz

Life feels like hell should.

Op donderdag 14 februari 2002 14:07 schreef tbusquet het volgende:

[..]

Nee, als het gewoon ophoud dan ben ik blij.
ok

Twitter

• intert0y
  • Laatst online: 10-03 15:17
Ik vind het persoonlijk niet toelaatbaar dat iemand zijn rechten misbruikt en gewoon een beetje bij iemand in zijn profiel gaat zitten rommelen.

dat doe je maar op je hobbyforumpje met 10 users maar niet op GOT. of je nu admin of moderator of whatever bent dondert mij niet maar ik vind het schrikbarend om te lezen dat iemand niet eens gewoon uit iemands zijn profiel kan blijven.

Kijk als er nu rare of beledigende teksten stonden okay. maar het is toevallig gewoon een speaker zoals er zoveel zijn.

Als er geen gelijkenissen mogen zijn in icons dan kunnen er aardig wat dubbelaars gevonden worden.

dus nogmaals. ik vind dit misbruik van macht.
dit is dus wat ik er van vind. maar het is abnormaal en niet tolereerbaar dat mods/admins gewoon een beetje (voor de gein) gaan liggen fokken in user profielen.

ps. ik zeg niet dat andere mods/admins dit ook doen maar 1 iemand doet het in ieder geval.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-11 21:03
't Is gewoon een uit de hand gelopen geintje. Niet al te zwaar an tillen.

• Twynn
  • Laatst online: 24-11 16:08
Op donderdag 14 februari 2002 14:35 schreef MetHod het volgende:
Precies.. (maargoed,zoals zo vaak worden dit soort dingen weer zoveel opgeblazen)..

• intert0y
Op donderdag 14 februari 2002 14:35 schreef MetHod het volgende:
kan zijn maar toch vind ik dat hier lessen uit moeten worden getrokken. ik ken de relatie niet tussen JVS en de topicstarter maar het stuit bij mij op verzet als ik zoiets lees.

ps. ik ben overigens op dit soort sites (en nee ik scheer niets over 1 kam) altijd erg gevoelig voor mensen die zeg maar meer macht hebben en dat naar mijn mening af en toe misbruiken. Met name op IRC trof ik dit ook altijd veel aan en dan had je weer van die ops die iedereen maar een beetje liepen te kickbannen enzo. (niet specifiek op een tweakers IRC kanaal, daar ben ik zelfs nog nooit geweest geloof ik)

• Nielsz
  • Niet online
Laten we even niet uit het oog verliezen dat dit een website is, en niet een leven. Dus tja, als er geouwehoert wordt op een website, staan er een paar bytes fout.

/kort door de bocht modus

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 14 februari 2002 14:33 schreef intert0y het volgende:
Ik vind het persoonlijk niet toelaatbaar dat iemand zijn rechten misbruikt en gewoon een beetje bij iemand in zijn profiel gaat zitten rommelen.
Een beetje zomaar in andermans profiel zitten doe ik niet, dit was treiteren van iemand die ik ken. Ik loop BrZ ook weleens te treiteren.
dat doe je maar op je hobbyforumpje met 10 users maar niet op GOT. of je nu admin of moderator of whatever bent dondert mij niet maar ik vind het schrikbarend om te lezen dat iemand niet eens gewoon uit iemands zijn profiel kan blijven.
Ja, nu is ineens de hele crew niet meer geloofwaardig, ik ben ineens de allerslechtse crewlid en ik doe altijd onredelijk.

Waarom zou het trouwens op een klein forum wel kunnen en op een grote niet? Wist je trouwens dat door dit soort opmerkingen (van jou) veel mensen het juist minder leuk vinden? Omdat het allemaal zo strak en volgens regeltjes moet. Een geintje hier en daar kan niet meer, omdat er dan commentaar zoals dit opkomt :{.
dus nogmaals. ik vind dit misbruik van macht.
dit is dus wat ik er van vind. maar het is abnormaal en niet tolereerbaar dat mods/admins gewoon een beetje (voor de gein) gaan liggen fokken in user profielen.

ps. ik zeg niet dat andere mods/admins dit ook doen maar 1 iemand doet het in ieder geval.
Zohee, je kan het wel tot in het allerextreemste overdrijven.
Het is misschien niet al te netjes, maar ik doe dan ook niet "zomaar bij users in het profiel zitten fokken".

Dit soort reacties is trouwens precies waarom dit topic gestart is, vrees ik. Wat denk je nou dat er moet gaan gebeuren? Ben ik nou ineens geen goede LA gebruiker en AV mod meer? :?.

Ik vraag het maar even. Denk wel: We zijn een forum geen schiphol-luchtverkeersleiding ofzo. ;).

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

ps. ik ben overigens op dit soort sites (en nee ik scheer niets over 1 kam) altijd erg gevoelig voor mensen die zeg maar meer macht hebben en dat naar mijn mening af en toe misbruiken. Met name op IRC trof ik dit ook altijd veel aan en dan had je weer van die ops die iedereen maar een beetje liepen te kickbannen enzo. (niet specifiek op een tweakers IRC kanaal, daar ben ik zelfs nog nooit geweest geloof ik)
Wees daar nou maar niet bang voor. Ik ben zelfs een van de mensen die dat namelijk pertinent niet willen. Er is een bemiddelaar en niemand wordt zomaar geband (wat ik ook heel makkelijk met 'm had kunnen doen, mocht ik dat zo gewild hebben).

Daar hoef je je echt niet ongerust over te maken, ik ben geen machtswellusteling.

• tbusquet
Op donderdag 14 februari 2002 14:43 schreef JvS het volgende:

[..]

Een beetje zomaar in andermans profiel zitten doe ik niet, dit was treiteren van iemand die ik ken. Ik loop BrZ ook weleens te treiteren.
Ik wil er verder niet meer over doorgaan, maar je was echt boos, dus het valt niet meer onder treiteren, meer onder, als jij het niet verandert dan doe ik het wel.

Trouwens, BrZ icon was ook opeens weg vannochtend, en gisteren had hij voor de lol jouw oude icon gebruikt. ;)
Dit soort reacties is trouwens precies waarom dit topic gestart is, vrees ik. Wat denk je nou dat er moet gaan gebeuren? Ben ik nou ineens geen goede LA gebruiker en AV mod meer? .
Nee dat is niet de rede geweest, de rede was, dat ik doodziek werd van het feit dat ik voortdurend mijn icon terug moest gaan zetten, en dat ik het gewoon niet wil dat iemand in mijn gegevens gaat lopen klooien.
Niemand heeft gezegd, dat je geen goede mod meer bent ;)

Maar goed, ik vind het niet nodig om hier nog veel langer over door te gaan. Let's be friends again ;)

• BrZ

BrZ

Op donderdag 14 februari 2002 14:43 schreef JvS het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ik een dynamische signature heb? niet omdat dat leuk is hoor, maar zodat mijn profile regelmatig goed word gezet als JvS er weer aan zit te kloten ;)

maar dan bant hij me dus gewoon :P

• intert0y
Op donderdag 14 februari 2002 14:44 schreef JvS het volgende:

[..]

Wees daar nou maar niet bang voor. Ik ben zelfs een van de mensen die dat namelijk pertinent niet willen. Er is een bemiddelaar en niemand wordt zomaar geband (wat ik ook heel makkelijk met 'm had kunnen doen, mocht ik dat zo gewild hebben).

Daar hoef je je echt niet ongerust over te maken, ik ben geen machtswellusteling.
Dan zal ik maar geen kritiek meer leveren op iets waar ik toch zelf ook deel van uit maak en wat ik nog altijd een van de leukste plekken op het internet vind om mijn tijd te verdrijven.

Het is niks persoonlijks tegen jou als persoon maar meer een opmerking in het algemeen dat er opgepast moet worden met mensen die niet goed met hun macht om kunnen gaan.

Daar staat tegenover dat ik niet degene ben die dit topic gestart is maar gewoon de reacties las en dacht: hier heb ik ook iets op te zeggen.

Dus doe nu maar niet ofdat het een opperpersoonlijke aanval is en overdrijf ajb niet zo. Je reageert nu een beetje overdreven (naar mijn onbescheiden menig) op mijn berichtje dat opzich toch puur opbouwend bedoeld was.

So for now! Keep up the good work en ik ben blij om te horen (lezen) dat jij hier juist voor probeert te waken.

Maar een situatie die ontstaat en kenbaar wordt gemaakt op got kan ik ook niet helemaal maar zo inschatten. Wat precies de achterliggende gedachte en dingen zijn. Ik lees alleen wat ik lees en dat is wat ik er van weet.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Maar een situatie die ontstaat en kenbaar wordt gemaakt op got kan ik ook niet helemaal maar zo inschatten. Wat precies de achterliggende gedachte en dingen zijn. Ik lees alleen wat ik lees en dat is wat ik er van weet.
Ok. :)

Ik wilde alleen even duidelijk hebben dat er niet zomaar misbruik van macht gemaakt wordt op een echt verkeerde manier enzo. :)

• intert0y
Op donderdag 14 februari 2002 15:02 schreef JvS het volgende:

[..]

Ok. :)

Ik wilde alleen even duidelijk hebben dat er niet zomaar misbruik van macht gemaakt wordt op een echt verkeerde manier enzo. :)
nou dan kan ie op slot denk ik zo.... doe iets nuttigs en gooi dit ding maar op slot.. :)

ps. ik ben ook tegen slotjes roepers enzo hoor.. :) maar van mij part wordt hier de boel gesloten. (en met de boel bedoel ik dit draadje)

keep up the good work.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Maar goed, ik vind het niet nodig om hier nog veel langer over door te gaan. Let's be friends again
nou dan kan ie op slot denk ik zo.... doe iets nuttigs en gooi dit ding maar op slot..
Dan lijken alle kwesties me inderdaad afgehandeld :).

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.