OK, ik heb vanavond slackware geinstalleerd op een P150... Alles ging goed, rebooten, start op zonder foutmeldingen.
Maar m'n netwerk was volledig onbereikbaar. Pingen naar IP's op m'n netwerk lukt niet, vanaf netwerk naar die bak toe gaat ook niet.
IP van bak staat goed, hier ff stukje overgetypt uit ifconfig (mja, C/P'en gaat zo moeilijk als die bak niet op het netwerk zit
)
de rest leek me niet boeiend
Om uit te sluiten dat het een hardware probleem is al een andere UTP kabel geprobeerd, andere NIC (wel allebei een 3com 3C509), in verschillende ISA sloten gepropt.
Op NIC en switch gaan de connectielampjes gewoon branden...
Iemand een idee waar dit aan kan liggen
zal vast wel weer iets heel loos zijn
Maar m'n netwerk was volledig onbereikbaar. Pingen naar IP's op m'n netwerk lukt niet, vanaf netwerk naar die bak toe gaat ook niet.
IP van bak staat goed, hier ff stukje overgetypt uit ifconfig (mja, C/P'en gaat zo moeilijk als die bak niet op het netwerk zit
code:
1
2
3
| eth0 Link encap:Ethernet HWaddr 00:10:5A:BD:FD:AC inet addr:192.168.0.6 Bcast:192.168.0.255 Mask:255.255.255.0 UP BROADCAST RUNNING MULTICAST MTU:1500 Metric:1 |
de rest leek me niet boeiend
Om uit te sluiten dat het een hardware probleem is al een andere UTP kabel geprobeerd, andere NIC (wel allebei een 3com 3C509), in verschillende ISA sloten gepropt.
Op NIC en switch gaan de connectielampjes gewoon branden...
Iemand een idee waar dit aan kan liggen
zal vast wel weer iets heel loos zijn