Beetje nutteloos deze discussie
Maar toch moet ik ff mijn mening kwijt.
Compaq is nix mis mee, totdat je vette games erop gaat spelen en/of hardware matige veranderingen wil aanbrengen.
Ik had indertijd ook een superrrrrrr (toen) snelle p1 233mmx gekocht dmv een pc prive project, zat toen 64mb ram in en ik wilde er 128 in, ok ik naar mijn pc boer vraag om ram geheugen krijg netjes een rimmetje van 64mb mee, thuis proberen in te stoppen, verrek past niet. Terug gegaan naar de winkel en gezegd hij past niet in mijn compaq, die knakker zo.. oh je hebt een compaq daar heb je speciaal geheugen voor nodig, dat kon ie wel leveren maar dat was ruim 2 keer duurder dan standaard ram. Toen had ik dus ook iets van laat maar hangen.
Ok, die 4 mb grafisch geheugen onboard vond ik maar nix, ik naar de winkel en koop een voodoo 2 met 12mb ik thuis, ingebouwd opstarten, allemaal compatible problemen, terwijl ik toch echt de goede drivers had geinstalled

. Uiteindelijk speciale compaq drivers gevonden, maar toch bleef dat ding super instabiel. Truh naar winkel zeg zo, pc word instabiel van 3d kaart, waarschijnlijk is ie dus kapot, ok best hier heb je een nieuwe. Weer het zelfde liedje, kaart terug gebracht en gelaten zoals het was.
En nog een paar van dat soort irri dingen.
Binnen een maand verkocht (voor 1 gulden meer dan dat ik ervoor betaald had

)