Vcore en DDR voltage van invloed op framerate?

Pagina: 1
Acties:

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-06 02:14
Ben maar weer eens aan het (verder) overklokken geslagen. Ik heb een hele tijd op een bus van 145 gedraaid aangezien bijv 155 zorgde voor problemen. Nu heb ik 4 way interleaving uitgezet, vraag me ook af hoeveel dit scheelt overigens, en ben naar 155 gegaan. Alles loopt wat stabieler, maar onder 3Dmark2001 gooit ie em er nog steeds vrij snel uit :( Voorheen gaf veranderen van de voltages geen resultaat. Nu echter (interleaving disabled) draait hij de volledige benchmark af. Wat mij echter opviel was dat hij zonder voltageveranderingen op 155 bij Dragotic High detail test, deze werd nog wel gedraaid, een hele lage framerate gaf. Echter na rommelen met de voltages ging deze in dzelfde test ongeveer met 10 frames omhoog. Kan dit dus te wijten zijn aan belemmering van data... Ik vind het toch raar. En verder zou ik willen wten in hoeverre interleaving de performance verbeterd.

Ik haal overigens een score van rond de 4200 a 4300 (beste beeldkwaliteit) :)

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!