Hey, ik heb zo'n chieftec kast met een powersupply van chieftec. Nu zie ik dat ik ook een draadje heb lopen met een stekkertje dat drie gaatjes heeft waarvan de middelste ongebruikt. Verder zijn de kleuren van de draadjes geel en zwart. Nu is mijn vraag: is dit een kabeltje dat je op je mobo moet aansluiten voor de rpm te weten van je powerfan?
Precies wat je zegt!
"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"
op die psu
zitten nog 2 stekketjes die ik niet kwijt kan
die fan connector snapte ik wel
maar dat vierkante ding ?
en zon lang plat ding
geen idee wa ik ermee moet
zitten nog 2 stekketjes die ik niet kwijt kan
en zon lang plat ding
Ik geloof dat je daar 2 spelden in moet doen en dan in je mond stoppen, daarna sluit je de voeding aan....
Leef in het heden en nooit in het verleden. Carpa diem
Op donderdag 14 februari 2002 08:36 schreef nickv het volgende:
Ik geloof dat je daar 2 spelden in moet doen en dan in je mond stoppen, daarna sluit je de voeding aan....
Turn it off and on again.
dat stekkertje om je rpm van je fan te weten, steek je die in de "fan 2" ingang op je mobo?

volgens mij bedoelt cryptapix deze 2, ben ik zelf ook nieuwsgierig naar waar die voor zijn.
Hier een plaatje:Op donderdag 14 februari 2002 08:34 schreef cryptapix het volgende:
op die psu zitten nog 2 stekketjes die ik niet kwijt kan
en zon lang plat ding
volgens mij bedoelt cryptapix deze 2, ben ik zelf ook nieuwsgierig naar waar die voor zijn.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Die vierkante aansluiting is voor de 1e serie Pentium 4 mainboards. De platte lange is zeker een enkele rij met iets van 6 of 8 draadjes? Waarschijnlijk de power connector voor de oude mainboards.
AMD 1900+, ABIT KR7A, 1GB DDR, Matrox G550, Adaptec 2930U, Plextor 12/4/32 SCSI, Plextor 40 SCSI, Alienware DA-01-SLD, DigiDoc 5, iiyama 19", HP 17", Barracuda 60GB, IBM 40GB, Miro DV 500, 2x 3Com 10/100, Hercules Game Theater XP, HP DDS3 12/24,
Graag !Op donderdag 14 februari 2002 00:47 schreef badkarma het volgende:
Je krijgt een biertje van me!
"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"
IK heb een probleempje, ik had eergister twee ccfl aangesloten op die chieftec voeding. En ineens... [poef] Zzzzzz.....
. Heb ik nu de smeltveiligheid opgeblazen ofzo?
Zoja, hoe zou ik dat kunnen maken. Hij is nu 3 weken oud, zou ik ook naar de winkel terug kunnen gaan?
Zoja, hoe zou ik dat kunnen maken. Hij is nu 3 weken oud, zou ik ook naar de winkel terug kunnen gaan?
w00t
Pagina: 1