"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie
[topic=377675/1/25]
Al een maand bekend en nog niks aan gedaan
Al een maand bekend en nog niks aan gedaan
sorry, vergeten te searchen.
Nou ja, goed dat de aandacht er nog even op wordt gevestigd want dit kan natuurlijk niet he
Nou ja, goed dat de aandacht er nog even op wordt gevestigd want dit kan natuurlijk niet he
Verwijderd
is ook geen fout, want als je op de link klink ga je naar het stuk over usericons, en niet die edit/quote/etc-icoontjes, en die staan weldegelijk links
Tis een twijfelgevalOp donderdag 14 februari 2002 00:30 schreef MREn het volgende:
is ook geen fout, want als je op de link klink ga je naar het stuk over usericons, en niet die edit/quote/etc-icoontjes, en die staan weldegelijk links
Verwijderd
Ik heb nogal eens gelijk...sorryOp donderdag 14 februari 2002 00:31 schreef OProg het volgende:
[..]
Tis een twijfelgeval
maar als je dan een heel klein stukje omhoog scrollt kom je daar wel terecht... het is idd een beetje een twijfelgeval maar de vraag doet mij meer denken aan de edit/quote icons dan de usericons...Op donderdag 14 februari 2002 00:30 schreef MREn het volgende:
Op donderdag 14 februari 2002 00:32 schreef MREn het volgende:
[..]
Ik heb nogal eens gelijk...sorry
Pagina: 1