Beste manier om Detonatordrivers te uninstalleren?

Pagina: 1
Acties:

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 21:39
Hey, heb vaak vage problemen als ik nieuwe detonators erop zet, of oudere versies van Detonator gebruik.

Nu sta ik weer op het punt om andere te installeren, dus nu vraag ik het meteen.

Wat is de beste en schoonste manier om Detonator Drivers de uninstalleren ?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Er is een programmatje speciaal daarvoor, Detonator Destroyer heet dat. Hoe goed dat precies werkt weet ik niet (nooit geprobeerd) maar je zou het iig wel kunnen proberen :)
AMD Athlon Classic 800Mhz, Asus K7V-T, V7700 Deluxe, >630MB ram<, 17" iiyama VM Pro410, SbLive!, Creative 52x, Philips PCRW804
typo ;)

• Marijn_S
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

System specs - Ik word blij van knipperende lichtjes.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op donderdag 14 februari 2002 00:04 schreef Cerberus het volgende:
http://www.guru3d.com/detonator-destroyer/
Die link was ik net aan het zoeken :P

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-08 20:36
is er ook een detonatah destroyah voor windows XP?
want bij deze staat alleen windows 9x en windows 95 ondersteuning aangegeven, of doet deze het stiekum ook wel bij XP?

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

• CSCExter
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-02-2024
Vaak doen die deingen het wel ja.

Verwijderd

is er ook een detonatah destroyah voor windows XP?
want bij deze staat alleen windows 9x en windows 95 ondersteuning aangegeven, of doet deze het stiekum ook wel bij XP?
die zit ingebouwd :) je kan met XP toch rollbacken (wat een woord zeg) naar een vorige installatie en/of de standaard bij XP geleverde drivers weer installen? Dus geen destroyer nodig eigenlijk in XP.

En voor de zeikpieten onder ons: ja het zou beter zijn om een soort van destroyer te heben want wie vertrouwd er nou op Microsoft :P

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-08 20:36
ja, maar met die rollback functie kan ik alleen andere detonators selecteren, dan kan ik ze niet helemaal
weghalen en een standaard windows driver installeren
die staat al lang niet meer in de lijst namelijk

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 21:39
bedankt voor de prog :)

hij is er nu af, en met de andere deto werkt alles weer perfecto! merci :)

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:33

justifire

Shut up and squat !!

det dest. werkt hier niet onder xp
en dat verhaal van windows xp rollback klopt niet volgens mij,want hij schrijft toch alle drivers ergens weg :(
Kan nu uit 6 drivers kiezen waarvan 5 een detonator zijn,en heb toch steeds systeemherstel gedaan,iemand die weet hoe je deze kan verwijderen,want ik ben echt niet van plan om oude det.drivers te gaan gebruiken maar ze nemen wel ruimte in beslag,NUTTELOOS :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Pagina: 1