Ik wil een US Robotis Broadband router aanschaffen voor mijn Xs4all mxstream verbinding. Ik wil hierachter een ftp server, mailserver, (eventueel webserver) en verschillende games hosten zoals counterstrike & Red Alert 2. Met verschillende proxy's kwam ik problemen tegen zoals poorten mappen etc. Alleen Vicomsoft's Internet Gateway heeft een goede NAT zonder al die noodzakelijke mappings. Maar die kost $172 en daar koop je ook de US Robotics Router voor. Wie heeft hier ervaring mee ? Ik heb de search gebruikt maar weinig bruikbare info over mijn issue's
Ik heb em hier en ben er zeer tevreden over.
De enige ervaring, over de toepassingen die je noemt, die ik je kan meegeven is die van ServU (FTP-server dus) en die is goed... kwestie van poort 21 openzetten en gaan.
Je geeft via de webinterface het poortnr aan, de serverIP en je enabled em, that's it!
Er zitten standaard ook een aantal "well known services" in, zoals SMTP, POP3 en DNS.
Volgens mij moet het voor jou dus allemaal wel lukken!
De enige ervaring, over de toepassingen die je noemt, die ik je kan meegeven is die van ServU (FTP-server dus) en die is goed... kwestie van poort 21 openzetten en gaan.
Je geeft via de webinterface het poortnr aan, de serverIP en je enabled em, that's it!
Er zitten standaard ook een aantal "well known services" in, zoals SMTP, POP3 en DNS.
Volgens mij moet het voor jou dus allemaal wel lukken!
Whenever people agree with me, I always feel I must be wrong -=Oscar Wilde=-
ik heb een tijdje geleden op de US Robotics site de specs gelezen, ziet er goed uit!.. En USR vertrouw ik meer als bijv. Edimax zeg maar...
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Heeft iemand ook ervaringen met games met deze router ? zowel clients als games hosten ?
ik denk dat je dat niet per se ervaring van deze router nodig hebt, maar ervaringen met NAT routers in het algemeen..
deze router implementeert gewoon nat, alleen wat hier misschien anders is, is de manier waarop je rules en forwarding kan instellen op het apparaat...
deze router implementeert gewoon nat, alleen wat hier misschien anders is, is de manier waarop je rules en forwarding kan instellen op het apparaat...
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Verwijderd
Ik kan probleemloos games hosten en joinen op battle.net achter die router. Hij heeft in het special features gedeelte ook een preset om battle.net te 'enablen'Loewe schreef op 14 februari 2002 @ 13:23:
Heeft iemand ook ervaringen met games met deze router ? zowel clients als games hosten ?
Ik heb alleen sinds ik de router heb geinstalleerd matige downloadsnelheden, en ik weet niet waar het aan ligt...
weet iemand waar dat aan kan liggen?
Verwijderd
ik heb er goede ervaringen meet doet het perfect met ftp server en web hosting gaat ook perfect. Heb er nu alleen zon firmware in zitten die je niet meer krijgt overgeflashed das well irr!
Heb deze router zelf ook, en het is een leuk ding. Het enige dat ik mss mis is een ingebouwde dyndns-updater. Maar dit is zo erg niet.
Verder is de firmware al tamelijk uitgebreider geworden met de laatste updates; er komen telkens interessantere opties bij. Als je hem wil kopen, zeker doen! (Heb wel geen ervaring met andere gelijksoortige hardware)
Bekijk ook eens: Tip voor USR8000 gebruikers!
Verder is de firmware al tamelijk uitgebreider geworden met de laatste updates; er komen telkens interessantere opties bij. Als je hem wil kopen, zeker doen! (Heb wel geen ervaring met andere gelijksoortige hardware)
Bekijk ook eens: Tip voor USR8000 gebruikers!
Ik heb hem ook en het enige nadeel dat ik ondervind is dat je er met gemak een eitje op kan bakken
Voor router ervaringen is er heel lang dit topic:
[rml][ Routers] Verschillen/voordelen tussen merken + ervaringen[/rml]
[rml][ Routers] Verschillen/voordelen tussen merken + ervaringen[/rml]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()