Toon posts:

Casema abbogeld.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een jaar geen casemakabel meer, maar ik zie nu pas op mijn rekeningen dat ze nog steeds geld halen van mijn rekening..erg stom van mij, maar wat kan ik nu doen.
Ik heb het netjes afgemeld, modem was opgehaald. Ik ga morgen gelijk naar de bank om de hele zooi te blokkeren, maar kan ik nog het teveel betaalde geld terug vragen of niet?

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:30

Pogostokje

* twiet *

Terug vragen kan je doen bij Casema. Niet bij je bank. :)

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 20:09
Op donderdag 14 februari 2002 11:20 schreef Pogostokje het volgende:
Terug vragen kan je doen bij Casema. Niet bij je bank. :)
geloof alleen laten storneren bij de bank -> kan alleen van betalingen van 30 dagen terug. De overige abo gelden kan je echt gaan proberen te halen bij Cas

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:30

Pogostokje

* twiet *

Yup.
Maar kijk uit met storneren. Misschien denkt de muts van casema die dat binnen krijgt dat je ook je TV niet betaalt ofzo en sluiten ze alles af. :Z

Je kan denk ik beter ff overleggen.

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt alsvast voor de reactie's, ik ga ff een mail versturen naar casema. Ik hoef niet bang te zijn dat ze de heleboel afsluiten want ik zit niet meer in het gebied van Casema.

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Je moet ieder geval gewoon een brief sturen met wat je probleem is en daarbij aangeven waarneer het is afgesloten en eventueel ook kopieen van je afschriften meesturen. En als je die hebt ook nog het bewijs dat je bent afgesloten. Ze zijn dan wettelijk verplicht om dit bedrag terug te betalen + de rente

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Pagina: 1