Toon posts:

Last van mijn ogen.... door ut beeldscherm?

Pagina: 1
Acties:
  • 79 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
*topic al gesloten met sugestie om in de faq te kijken daar voor, ik zie die nergens hoor.... misschien is ut handig om gelijk een links je te plakken??!?!....

Ik heb hier een dell p791(is een triniton beeldscherm) 17" op 1024 x 768 op 100hz... maar als ik enige tijd er achter zit worden mijn ogen knal rood, en prikken ze enigsinds... kan dit aan andere instellingen liggen of aan windows xp of zow, ik las keertje iets over een refesh rate fix of sow..

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-07 19:51
probeer em eens kan zijn dat ie 100 zegt maar op 60 draait en 60 hertzzz is auie

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Die refreshrate fix is alleen voor spellen.

Koop eens een filter voor je scherm. Wordt alles een stuk rustiger.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 13 februari 2002 22:32 schreef koeskoesappelmoes het volgende:
probeer em eens kan zijn dat ie 100 zegt maar op 60 draait en 60 hertzzz is auie
.... hoe proberen, ik probeer uhm ongeveer enige uren per dag?!?!

• tommie-boy
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-07 21:38
Op woensdag 13 februari 2002 22:29 schreef Webmasterok het volgende:
*topic al gesloten met sugestie om in de faq te kijken daar voor, ik zie die nergens hoor.... misschien is ut handig om gelijk een links je te plakken??!?!....

Ik heb hier een dell p791(is een triniton beeldscherm) 17" op 1024 x 768 op 100hz... maar als ik enige tijd er achter zit worden mijn ogen knal rood, en prikken ze enigsinds... kan dit aan andere instellingen liggen of aan windows xp of zow, ik las keertje iets over een refesh rate fix of sow..
Kan ook zijn dat je ogen voor bepaalde types straling overgevoelig (geworden) zin... Dit probleem is vaak aan de orde wanneer een monitor tegen de 2 a 3 jaar loopt... :Z
Misschien moet je je ogen 's laten meten bij de opticien... ('t zou lullig wezen maar het kan...)

Humor moet je serieus nemen

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Als je naar iets anders kijkt met de monitor in je beeldhoeken, zie je hem dan ook knipperen ?

Verwijderd

:X GOED KIJKEN. Het staat er letterlijk in, dan ga ik geen link voor je geven hoor. Nog een topic openen en je hebt een OW te pakken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.