welke heatsinks op asus v8200

Pagina: 1
Acties:

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:08

justifire

Shut up and squat !!

Topicstarter
Welke maat heatsinks moet ik hebben??Iemand die het weet??

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-03 18:17
Is het nou handig om hier een nieuw topic voor te openen :?

Bedoel je voor op je RAM chips of de Geforce chip zelf :?

Ik neem aan dat je de RAM chips bedoeld --> zoals ik al in je andere topic zei, zie www.oc-shop.nl.
Te lui om te zoeken :)? --> Deze bedoel ik, kosten € 3 p/s. Staan bij 'products --> heatsinks --> chipsets'

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Topicstarter
hahha
ja vind dit een beetje vreemd omdat die ram 2 heatsinks heeft(over de totale lengte)dus je hebt de core in de midden en dan liggen er 8 ram blokjes omheen in een haakse hoek zeg maar , en deze worden bedekt door 2 heatsinks, bedoel je soms dat door die crystal orb deze sinks er niet meer zijn??Kan ik deze dan niet behouden of zijn losse heatsinks gewoon beter??ben ook bij die site geweest hoor
maar probleem is ff ik heb net me zaakie besteld en nu kan ik er nog gauw effe een paar heatsinkies bijbestellen(scheelt weer 25 piek rembours),dus niet te lui moet alleen ff de maat weten, die ik nu trouwens wel weet:)
Maar is het niet overbodig??

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 22:31 schreef lOdUde het volgende:
Deze bedoel ik, kosten € 3 p/s. Staan bij 'products --> heatsinks --> chipsets'
dat is best wel duur dat is ff denken €24 in total dat is dus FL 52.89 kan je beter een grote koeler kopen en die in stukken zagen heb je er ook een fan bij

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Topicstarter
zie ze bij perfect pc ook staan voor 1.12 euro ik wil ze best bestellen maar is het nodig bij me asus??

Verwijderd

Het probleem wat hij heeft is dat de originele heatsink van de v8200 uit een deel bestaat dus over de core en de mem.

Je moet dan dus alle sinks in een keer vervangen, dus een crystal orb + wat mem sinkjes.(zou het moeten doen in mijn ogen)

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Topicstarter
das dus beter dan die oude heatsink er op plakken??Weet iemand welke groote ik dan moet hebben??
19.8*12.6*8 of 38*38*10
Kan toch geen kwaad als ze wat groter zijn dan de chip??

Pagina: 1