Data CD met twee tracks,wat te doen.

Pagina: 1
Acties:

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-04 23:44
Het zit zo...

Nu heb ik een iso gebrand, die bootable is.
Daarna heb ik er nog 3 bestanden bij op gebrand, alleen nu heeft hij daar een tweede track voor gebruikt.
In windows ziet hij nu alleen de tweede track, met die 3 bestanden dus. Als ik opstart kan ie wel van cd af booten, wat dus de eerste track is.... Hoe krijg ik deze twee tracks bij elkaar? of de eerste zichtbaar. Staat nl een OS op de eerste track en die is veel belangerijker dan de tweede track. Daar staat nl voor 700 kb aan drivers op, dus niet zo heel belangrijk. Wie weet wat te doen... hoop dat het een beetje duidelijk is.

Verwijderd

er zijn wel proggies die daar raad mee weten, ik weet alleen niet meteen een naam of een url

edit:

300 E POST !!!!
*D *D *D *D *D *D *D *D

• koentjuh
Ow....hmm...gefeliciteerd in ieder geval.. :) Hopelijk dat iemand met de gouden tip komt..

• Ossenaar
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-03 17:48

Ossenaar

Oss de Gekste !!!

bij easy cd creator 4 had je een optie session selector, hiermee kon je de sessies laten zien in Windows die je zelf wilde.

De kick van Electric!

Verwijderd

Volgens mij is het genoeg om de CD te closen, dan wordt het een geheel.
Dus gewoon even terug in de brander en desnoods een bestandje erbij en hem instellen op on the fly oid.

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02 21:09
of niet natuurlijk

Verwijderd

of dan toch weer wel!

Verwijderd

Of anders reageer je ff zinnig

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:01
Bij philips software had je deze optie al tijd. Dan kon je de cd inwerkelijk van track verwisselen. Misschien bestaan er proggie's voor kijk is bij google :?

Verwijderd

Ik denk echt dat als je de CD finalized, dat het gewoon moet werken.
Ik denk dat het probleem is dat je de ene sessie in mode 1 en de andere in mode 2 hebt gebrand. Dan kun je volgens mij alleen de laatste sessie lezen. Heb dat ook wel eens zo gehad, maar nogmaals, na finalizen kon ik het CD-tje gewoon helemaal lezen

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Op donderdag 14 februari 2002 21:49 schreef Dwarre1 het volgende:
Ik denk echt dat als je de CD finalized, dat het gewoon moet werken.
Ik denk dat het probleem is dat je de ene sessie in mode 1 en de andere in mode 2 hebt gebrand. Dan kun je volgens mij alleen de laatste sessie lezen. Heb dat ook wel eens zo gehad, maar nogmaals, na finalizen kon ik het CD-tje gewoon helemaal lezen
Neuh :?

Wat er gebeurd is: Je hebt de eerste sessie niet geïmporteerd toen je ging branden.
Er staan nu 2 tracks op de cd, en de cd heeft een lead-in voor 1 track.
Dus je kan wel met een session selector klooien om 1 van de 2 tracks te zien (misschiennog niet eens) maar je kan ze nooit tegelijk zien waarschijnlijk...

Tip: voordat je een cd brand, zorg dat je weet wat bepaalde opties inhouden ;)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Op donderdag 14 februari 2002 22:09 schreef dreeke het volgende:
Tip: voordat je een cd brand, zorg dat je weet wat bepaalde opties inhouden ;)
Da's sowieso natuurlijk wel handig! Nero heeft nog wel zo'n goeie helpfile! *D *D

• koentjuh
Weet ut.... maar ut moest snel enzo...dus dan krijg je dat....heb al een makkelijke oplossing gevonden... de cd opnieuw gebrand... *D
Pagina: 1