Die grens is express niet 'helder' gemaakt. Mocht Chello het te veel vinden hoor je het vanzelf.
Maar hoeveel heb je ongeveer?
Maar hoeveel heb je ongeveer?
chello heeft geen vaste data limit, het gaat om Fair Use Politic, zolang je buuren geen last hebben van jou, dus chello niet bellen dat alles zo traag gaat enzo heb je geen problemen.
Ik zelf download rond de 20/30 gig maand ligt eraan wat voor divx releases uitkomen
, nog nix van chello gehoord
Ik zelf download rond de 20/30 gig maand ligt eraan wat voor divx releases uitkomen
uh vandaag 200 mb up en 800 down (met m'n eigen netwerkkaart) en in het totaal van het hele netwerk --> 1 gb down ofzo..
draai een forum vandaar..
zitten hier ook mensen van chello helpdesk ofzo? zo ja wat denken jullie hiervan?
draai een forum vandaar..
zitten hier ook mensen van chello helpdesk ofzo? zo ja wat denken jullie hiervan?
zal wel een trage form zijn 
Maar je mag normaal gesproken zowiezo geen web site serven in jou geval een form..
Maar je mag normaal gesproken zowiezo geen web site serven in jou geval een form..
Ik heb vaak genoeg meer dan 100 Gb per maand gedownload met chello, nog nooit gezeik gehad.
Het ligt er maar net aan in welk gebied je zit en hoe goed het netwerk daar is. Bij veel problemen zullen ze het waarschijnlijk harder aanpakken.
ah ik was hier ook wel benieuwd naar...
net nieuwe pc...dus hd-tjes ff volpompen met divx en games...gaat wel snel btw...
zit nu gemiddeld op zo'n 2 gig per dag...dus hoop dat ze niet gaan zeuren..anders moet ik me maar ff wat gaan inhouden
net nieuwe pc...dus hd-tjes ff volpompen met divx en games...gaat wel snel btw...
zit nu gemiddeld op zo'n 2 gig per dag...dus hoop dat ze niet gaan zeuren..anders moet ik me maar ff wat gaan inhouden
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!
Ik kreeg een waarschuwing toen ik op 60 GB down en 6 GB up zat, ongeveer een week voordat de maand voorbij was
hmm de traagheid valt wel mee hoor.. ik host de plaatjes op een andere server dus..Op woensdag 13 februari 2002 22:37 schreef BOMBER het volgende:
zal wel een trage form zijn
btw chello komt er niet achter met een scan ofzo zit op een ongebruikelijke poort
enne.. waarom mag ik geen forum hosten?
Verwijderd
Volgens mij mag dat niet volgens de algemene voorwaarden...Op donderdag 14 februari 2002 07:07 schreef BrEeZeR het volgende:
[..]
hmm de traagheid valt wel mee hoor.. ik host de plaatjes op een andere server dus..
btw chello komt er niet achter met een scan ofzo zit op een ongebruikelijke poort
enne.. waarom mag ik geen forum hosten?
ik pomp ook super veel nooit wat van gehoord
Verwijderd
---
IP accounting summary
Host: xxx.xxx.xx / Time created: 2002/02/14 10:00:04 CE
Data from 2002/02/01 00:00:01 CE to 2002/02/14 10:00:04 CE
incoming All External___: 40GB
outgoing All External___: 1469MB
incoming All Internal___: 22GB
outgoing All Internal___: 41GB
incoming Http External__: 772MB
outgoing Http External__: 72MB
incoming Ftp External___: 41MB
outgoing Ftp External___: 1910KB
incoming Samba Internal_: 20GB
outgoing Samba Internal_: 1809MB
----
Chello mekkert niet zo heel veel hoor. Je moet het alleen netjes houden en niemand lastig vallen.
IP accounting summary
----
Chello mekkert niet zo heel veel hoor. Je moet het alleen netjes houden en niemand lastig vallen.
hoe zie je al die info ?Op donderdag 14 februari 2002 10:11 schreef Emil het volgende:
---
IP accounting summary
----
Ze zijn wel van plan om het leechen van nieyuwsgroepen aan te pakken. Staat op hun status pagina.
jah ik zie het das echtOp donderdag 14 februari 2002 10:23 schreef KillerAce_NL het volgende:
Ze zijn wel van plan om het leechen van nieyuwsgroepen aan te pakken. Staat op hun status pagina.
Verwijderd
hoe heb je je webserver laten draaien op een andere poort zodat je ze je niet kunnen pakken met een scan?
lijkt mij ook wel wat, tenminste bannerloos en geldloos forum(webpagina)draaien..:7
lijkt mij ook wel wat, tenminste bannerloos en geldloos forum(webpagina)draaien..:7
Zozo.. buurman, dus daarom is chello zo sloom bij mij.
w00t
Ik kreeg hem al bij 5gbOp donderdag 14 februari 2002 02:15 schreef saviour het volgende:
Ik kreeg een waarschuwing toen ik op 60 GB down en 6 GB up zat, ongeveer een week voordat de maand voorbij was
Verwijderd
Door een ip-traffic analyser te installeren op je router/machine die je verbinding deelt of waar dus de verbinding binnenkomt.Op donderdag 14 februari 2002 10:20 schreef _MaLa_ het volgende:
hoe zie je al die info ?
Eeen goede voor linux met iptables is:
http://sf.net/projects/ipac-ng
hafe phun.
uh met apache.. moet je in httpd.conf (apache webserver) ff poort 80 in poort .. veranderenOp donderdag 14 februari 2002 11:08 schreef NutZ het volgende:
hoe heb je je webserver laten draaien op een andere poort zodat je ze je niet kunnen pakken met een scan?
Pagina: 1