Verwijderd
Lijkt me een super apparaat, als ze maar niet dezelfde vaut gaan maken zoals met de N64 dat ze te weinig games uit gaan brengen voor de wat oudere gamer. De N64 had alleen maar van die games voor Kids en dat heeft ze denk ik wel de das om gedaan in NL.Op woensdag 13 februari 2002 21:56 schreef Whazza-man het volgende:
Ik weet dat de gamecube geen PC is, maar wat vinden jullie van de Nintendo Gamecube?
Maar aan de release lijst te zien komt dat allemaal wel goed.
Site met game reviews en nieuws.
http://gamespot.com/gamespot/filters/0,10850,6019667,00.html
Verwijderd
daarvoor moet ik hem eerst hebben
Maar ik ga hem zeker kopen want het lijkt me een vet coole console die als Nintendo een beetje probeert het kiddie imago af te schudden het best heel goed kan gaan doen.
het kiddie imago word gelukkig al minder dankzij RE
Waarom ? Omdat er gewoon onwijs veel brute spellen voor zijn, en de Nintendo gamecube of Xbox mogen dan wel wat krachtiger zijn, maar toch lijkt mij de PS2 meer voordelen hebben.
Verwijderd
vandaag is de Breedband optie online in Japan, daar loopt sony dan toch nog even voorop..Op donderdag 14 februari 2002 11:13 schreef CyberTijn_ het volgende:
Ik denk toch dat ik, als ik een console koop, voor de Playstation 2 ga.
Waarom ? Omdat er gewoon onwijs veel brute spellen voor zijn, en de Nintendo gamecube of Xbox mogen dan wel wat krachtiger zijn, maar toch lijkt mij de PS2 meer voordelen hebben.
Maar voor hoe lang...
Ik zat zondag toch echt via mijn kabel internet online te Tony Hawk'en hoor...
Of bedoel je dat er een 100Mbit adapter uit is, die NIET gebruik maakt van de USB poort?
Anyway.. de cube... cool apparaatje.. lekker klein! Maar op het moment zijn er geen spellen voor die ik erg graag wil hebben, dus zolang die er voor mij niet zijn koop ik hem ook niet.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Verwijderd
Zullen we een nieuw topic openen? jij kan Tony Hawk spelen op de PS2 online via je usb poort? vertel vertel.Op donderdag 14 februari 2002 11:24 schreef Creepy het volgende:
Breedbandoptie.. vandaag???
Ik zat zondag toch echt via mijn kabel internet online te Tony Hawk'en hoor...
Of bedoel je dat er een 100Mbit adapter uit is, die NIET gebruik maakt van de USB poort?
Anyway.. de cube... cool apparaatje.. lekker klein! Maar op het moment zijn er geen spellen voor die ik erg graag wil hebben, dus zolang die er voor mij niet zijn koop ik hem ook niet.
Verwijderd
Daar ben ik ook wel eeeeeeeeeeeeeeeeeeerg benieuwd naar! Vertel vertel vertel!Op donderdag 14 februari 2002 11:59 schreef _Swieep het volgende:
[..]
Zullen we een nieuw topic openen? jij kan Tony Hawk spelen op de PS2 online via je usb poort? vertel vertel.
Ik heb kabelinternet m.b.v. kabelmodem die je weer m.b.v. een utp kabel aan je netwerk kaart koppelt.
Men nemen een USB netwerk kaart die 100% NE2000 compatible is. Die prop je in de USB poort van je PS2. En die verbind je met je kabelmodem
Je gaat naar de netwerk instellingen van Tony Hawk, je selecteerd de USB netwerk kaart, stelt hem in zoals je internet provider dit heeft aangegeven (DHCP, ip nummer, hostname, gateway etc.). Je selecteert network play.. en gaan!
Ik weet niet uit mijn hoofd precies hoe die usb netwerk kaart optie heet, maar zodra ik thuis ben zal ik dat ff opzoeken. Het staat wel vrij duidelijk aangegeven in het menu.
Ik heb zelf een HUB waaraan een machine hangt die het internet regelt voor elke machine op die HUB (hij doet NAT.) Dus heb de USB netwerkkaart in de HUB geplugged, ingesteld zoals mijn PC's, en dit werkte ook zonder problemen.
De netwerk instellingen regel je dus in Tony Hawk zelf, niet in je PS2 instellingen o.i.d.
[/offtopic]
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Verwijderd
Neej, ik ga m zeker kopen en kiddie games kunnen erg vet zijn. Ik kijk al uit naar Zelda en Resident Evil.
De launchgame die ik ga kopen wordt zowiezo Star Wars Rogue Leader. Misschien Sonic, maar dat weet ik nog niet zeker...
En de controller: die ligt lekkerder in je hand dan je eigen lid.
Verwijderd
de gamecube heeft van die kinderspelletjes.
de X-Box daar kun je mee gewichtheffen, wat is dat een joekel van een ding zeg net een videoricorder. en ik vindt het raar dat microsoft er geen reset knop in heeft gebouwd, alsof die niet nodig zal zijn
ik hou het gewoon bij de psx2
Echte "kinderspelletjes" ben ik voor de GameCube nog niet tegengekomen eigenlijk... Kun je eens een titel noemen die (bij jou) onder kinderspelletjes valt?Op donderdag 14 februari 2002 14:56 schreef Babe-Hunter het volgende:
de gamecube heeft van die kinderspelletjes.
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Van Zeeland dan misschien ??
David Gosen (Nintendo of Europe's Managing Director of Marketing and Sales) zei daar dit over:Op donderdag 14 februari 2002 15:18 schreef Eindewege het volgende:
hmm, ik dacht dat nintendo de gamecube juist richte op 13/14-jarigen, en ik vraag me dus af of zie niet weer net als bij de n64 veel van die mario en diddy kong spelletjes enzo gaan maken (die overigens ook leuk kunnen zijn op zn tijd).
"GameCube will not be targeted at kids. It will not be targeted at teens, and it will not be targeted at adults. GameCube will appeal to anyone who enjoys being entertained by interactive gaming, and that is because we believe strongly that gaming is an attitude, not an age."
Dat belooft wat
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
sorry hoor, maar ik was toch echt niet onder de indruk van halo hoor. niet dat dat kiddy is, maar kijk op gamespot maar eens wat filmpjes van rogue leader, 1080 snowboarding 2 en noem maar op, dan ga je vanzelf inzien dat de gc voor iedereen gaat worden en absoluut niet onderdoet voor de x-box op grafisch gebied. ik ben zelfs van mening dat de gc mooier gaat worden. en dat baseer ik dus echt op de filmpjes die ik heb gezien en niet op systeem specs...Op donderdag 14 februari 2002 16:19 schreef WouteRF het volgende:
ach ze kunnen zoveel zeggen, er komen veeel kinderachtige games uit
Verwijderd
Even van gamesen geplukt : Van Nintendo:
Wave Race: Blue Storm
Luigi's Mansion
3rd party:
Star Wars Rogue Leader Rogue Squadron II (LucasArts)
Sonic Adventure 2 Battle (Sega)
Super Monkey Ball (Sega)
ISS2 (Konami)
ESPN Winter Sports (Konami)
Tony Hawk Pro Skater 3 (Activision)
Spiderman (Activision)
Tarzan Untamed (Ubi Soft)
Batman Vengeance (Ubi Soft)
Donald Duck Quack Attack (Ubi Soft)
Crazy Taxi (Acclaim)
Burnout (Acclaim)
Dave Mirra Freestyle BMX (Acclaim)
NHL Hitz (Midway)
Gauntlet Dark Legacy (Midway)
Universal Studios (Kemco)
Batman (Kemco)
Tetris World (THQ)
2002 FIFA World CupTM (EA SPORTS)
Software titles for 2002:
Van Nintendo:
Super Smash Bros. Melee - 24 mei
NBA Courtside 2002 - 24 mei
Pikmin - 14 juni
Eternal Darkness: Sanity?s Requiem ? derde kwartaal
Star Fox Adventures - derde kwartaal
Mario Sunshine - derde kwartaal
3rd party
Virtua Striker 3 (Sega)
Resident Evil (Capcom)
Extreme G3 (Acclaim)
Rayman (Ubi Soft)
Legends of Wrestling (Acclaim)
Bloody Roar (Activision)
Bomberman (Activision)
18 Wheeler (Acclaim)
Jeremy McGrath (Acclaim)
Cubic Juggler (Acclaim)
Zoo Cube (Acclaim)
Inline Skating (Acclaim)
Turok Evolution (Acclaim)
Ok niet allemaal kinderachtige games, maar ook geen echte games die ik zou willen hebben, enige is Rogue leader en ehm wat was het, ow dat was het
Goh hier trap je je hele stelling wel mee onderuit zeg. Tussen al die games zie ik maar 3, 4 'kiddiegames'Op donderdag 14 februari 2002 18:22 schreef WouteRF een hele rits games:
Mensen die Zelda een kiddiegame noemen zijn trouwens ook niet helemaal goed bij hun hoofd, maar ja.
Wat zijn dan de spellen die je zo graag wilt op de x-box? Ik zag Halo spelen in de Mediamarkt, en vond dat nou niet vet er uit zien. Gameplay is natuurlijk belangrijker, maar ik heb het niet kunnen spelen helaas.
amped vond ik er wel erg mooi uitzien trouwens. Er was ook nog een ander spel, Gotham Racing oid, maar dat zag er helemaal brak uit zeg. Die auto was wel mooi vormgegeven, maar leek echt op de scenery te zijn geplakt.
Ik kijk dus ook wel uit naar de GC, zeker gezien de relaxte prijs. Nu maar hopen op goede 3rd party support
Van de Xbox zou ik Halo willen, maar die komt naar de PC en van de PS2 MGS2 en GT3 (en GTA3, maar die gaat weer richting PC). GC is de beste keus voor mij
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Verwijderd
Wat een wow factor...
kijk ik heb ook al wat spellen gespeeld op de xbox en moet zeggen dat ik niet onder de indruk ben van dat ding. De graphics zijn ja mooi, ze zijn niet lelijk of zo, maar niet super vinnik. Nu zie ik de gamecube R.E. dit filmpje moet je zien.. Ik vind dit spel er echt vet uitzien.. sowieso vind ik op een vechtspel na(weet geen naam, is wel SUPER MOOI) op de xbox na de GC mooier..
Verwijderd

Voor het eerst dat ik zoiets op een console zie.
Jij maakt mij niet wijs dat dit een in-game screenshot is, want anders moet ik m'n petje diep afnemen voor de GC.Op maandag 25 februari 2002 15:46 schreef Alpine het volgende:
sow... check de Depth of field en de fur
[afbeelding]
Voor het eerst dat ik zoiets op een console zie.
* Ruud2001 gaat zelf een X-box kopen
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Tis een cutscene met in-game graphics, real-time dus en geen prerendered filmpje oid.Op maandag 25 februari 2002 16:04 schreef Ruud2001 het volgende:
[..]
Jij maakt mij niet wijs dat dit een in-game screenshot is, want anders moet ik m'n petje diep afnemen voor de GC.
* Ruud2001 gaat zelf een X-box kopen
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Maarjah... 14 maart ga ik toch de X-box kopen. Heel misschien dat ik later als ik geld over heb toch maar zo'n kubus in huis haal
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Verwijderd

Zit toch wel een verschil tussen deze ingame screenshot en die eerste die dezelfde graphics zouden moeten vertonen.
Verwijderd
1. Dit screenshot is met een camera van een TV genomenOp maandag 25 februari 2002 16:53 schreef Netrab het volgende:
[afbeelding]
Zit toch wel een verschil tussen deze ingame screenshot en die eerste die dezelfde graphics zouden moeten vertonen.
2. Oude build (nog pre-spaceworld) (kan je zien omdat Fox nog geen fur heeft)
3. Cutscenes zijn allemaal realtime en geen FMV
4. Download hier de nieuwste trailer
Verwijderd
Daarbij gebruiken ze voor die eerste shot wel de in-game engine, maar buiten de normale game-loop. Je hebt opeens een heel stuk processing power over die ze gebruiken om het wat scherper neer te zetten. Zelfde techniek gebruikten ze op de PS2 bij The Bouncer.Op maandag 25 februari 2002 17:09 schreef ds het volgende:
[..]
1. Dit screenshot is met een camera van een TV genomen
2. Oude build (nog pre-spaceworld) (kan je zien omdat Fox nog geen fur heeft)
3. Cutscenes zijn allemaal realtime en geen FMV
4. Download hier de nieuwste trailer