Ik ben bezig met het maken van een video (met camera opgenomen, digit. overgezet en nu aant bewerken) maar nu moet ik aan het einde credits maken, zoals in films die scrollen. Welk programma kan ik daarvoor gebruiken? Ulead Mediastudio werkte niet. Iemand suggesties?
Volgens mij kan je met een simpele gif-animator wel zoiets maken, en opslaan als .avi of .mpg, en die samenvoegen met je filmpje.
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Adobe Premiere kan dat best OK. Eventueel scrollend in allerlei richtingen. Alle Windows-fonts en vrij te kiezen kleuren. En niet te moeilijke interface...
Welke editing software gebruik je ? Als je Premiere gebruikt moet je eens opzoek gaan naar Titledeko van Pinnacle Systems hiermee kan je gewoon een roll maken.
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Ik gebruik nu pinnacle DV plus studio...
Op donderdag 14 februari 2002 12:48 schreef tbusquet het volgende:
Welke editing software gebruik je ? Als je Premiere gebruikt moet je eens opzoek gaan naar Titledeko van Pinnacle Systems hiermee kan je gewoon een roll maken.
Kan het daar niet mee ?Op donderdag 14 februari 2002 13:33 schreef Roelemewoel het volgende:
Ik gebruik nu pinnacle DV plus studio...
[..]
Kan je uberhaupt geen bewegende titels maken met die software ?
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Je kan wel overlay tekst maar ik heb geen mogelijkheid gevonden om tekst te laten scrollen. Iemand die t wel weet?
Ik weet zeker dat MSP van Ulead het wel kan. Premiere kan het dus ook standaard. Alleen zijn de scrols van Titledeko plugin veel mooier.Op donderdag 14 februari 2002 14:02 schreef Roelemewoel het volgende:
Je kan wel overlay tekst maar ik heb geen mogelijkheid gevonden om tekst te laten scrollen. Iemand die t wel weet?
Pagina: 1