Toon posts:

GF2 of 3 met Medal of Honor?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben geen grote 3D game fanaat, maar ik vind het wel prettig als ik de meeste 3D games een beetje soepel kan draaien. Nu heb ik een zeer grote behoefte om Medal of Honor te gaan spelen, maar ik durf het niet te kopen voor ik zeker weet dat het goed zal draaien.

Mijn systeem ziet er (oa) als volgt uit:
-PIII 733 Mhz.
-256 MB RAM
-ASUS V3800 TNT2 Pro

Nu heb ik sterk de behoefte om de videokaart te gaan vervangen. Hoewel Castle Wolfenstein nog best goed hierop draaide, denk ik niet dat MoH dat ook zal doen, en toekomstige games zeker niet meer.

Daarom zit ik te twijfelen tussen een GeForce 2 of een GeForce 3. Ik vind de GeForce 3 nog behoorlijk duur, maar ik wil met een nieuwe kaart wel een tijdje vooruit kunnen.

Tips?

Verwijderd

zeker een gf3, maar neem een gf4 want die is bijna te koop.

Mijn gf2ti redt het niet in 1600x1200, maar er komt gelukkig een gf4 4600TI aan :9~

Verwijderd

'k zou een GeForce 4 kopen, en als je budget het toelaat een Ti4200 ofzo, anders kun je ook een MX kopen, die gaan van zo'n 100 tot 250 €

Verwijderd

precies, ik zit ook met dat probleem, heb een tnt2 m64 32 mb.
speel nu spellen in 800x600, dat gaat best, maar ik wil spellen spelen op 1024x768 en nog mooier eentje hoger. Maar dat wil niet met deze kaart.
Wat zijn de bevindingen van de nieuwe geforce 4 kaart? die 440mx??

• Ghost|IA
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-03 09:59
Een GF3 is net weer iets sneller dan een GF4 MX.
Ik zou ff wachten tot de GF4 goed in de winkel ligt, en dan pas beslissen.
MOH is trouwens een lekker spelleke!

Verwijderd

ik heb een Celly 700@872 met 192 MB en een GF1 maar het draait als een drol bij mij, dus je hebt zeker wel wat veel hogers nodig

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 21:54 schreef __Ted__ het volgende:
precies, ik zit ook met dat probleem, heb een tnt2 m64 32 mb.
speel nu spellen in 800x600, dat gaat best, maar ik wil spellen spelen op 1024x768 en nog mooier eentje hoger. Maar dat wil niet met deze kaart.
Wat zijn de bevindingen van de nieuwe geforce 4 kaart? die 440mx??
je moet hier wel ff opletten, de GF4 Mx-reeks is niet de opvolger van de GeForce3, dat is de GF4 Ti, de GF4 MX is de opvolger van de GF2 MX

ja, ik weet het het is weird, maarja, zeg dat maar eens tegen Nvidia

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 21:58 schreef carnman het volgende:

[..]

je moet hier wel ff opletten, de GF4 Mx-reeks is niet de opvolger van de GeForce3, dat is de GF4 Ti, de GF4 MX is de opvolger van de GF2 MX

ja, ik weet het het is weird, maarja, zeg dat maar eens tegen Nvidia
ok, dank je. Ik denk dat ik dan ff wacht op de geforce 4 ti 4200, goeie kaartjes en ik hoop dat ze een beetje betaalbaar worden :)

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
draait hier perfect met een Geforce 2
( op 1280 x 1024 )

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 22:01 schreef __Ted__ het volgende:

[..]

ok, dank je. Ik denk dat ik dan ff wacht op de geforce 4 ti 4200, goeie kaartjes en ik hoop dat ze een beetje betaalbaar worden :)
Ik denk dat die Ti 4200 kaartjes eens beshikbaar de deur uit zullen vliegen bij de winkels, iedereen w8 er gewoon op (mijzelf incluis)

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar een GeForce 4 is mij veel te duur en die koop ik dus zeker niet.

• Lurge
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Lurge

ActueleWind

ik denk dat voor medal of honor een geforce2 goed genoeg is.
Wat ik zag is dat een geforce 2 ti 64mb ddr geheugen, sneller is dan een geforce4 mx, in de meeste gevallen. Ik zou dus of deze geforce( € 125, van een merk als sparkle) kopen, of misschien evt een geforce 3 ti200, van msi kost hij geloof ik iets van € 200,- euro. Als je voor je voor echt weinig toch goede prestaties wilt zou ik een geforce 2 mx kopen 2e hands kosten ze iets van € 60,-
Radeon is mij niet zo goed bevallen in UT, maar ik geloof dat veel mensen daar anders over denken.
Succes met je beslissing.

ActueleWind

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 21:57 schreef BroxTheMan het volgende:
ik heb een Celly 700@872 met 192 MB en een GF1 maar het draait als een drol bij mij, dus je hebt zeker wel wat veel hogers nodig
Ik draai hem @ Duron800 met 256mb RAM en een VantaLT 16mb..... Maar bij mij draait ie gewoon vloeiend op 1024@16bits..

Verwijderd

Ik kan MOHAA goed draaien met mijn GF2 mx400. Hij krijgt het alleen moeilijk met die sneeuw/mist levels. de rest draait ie vlekkeloos.

Verwijderd

Ik heb een GF2 Ti en dat beestje trekt ALLES . Maar anders zou ik zeggen ATI Radeon 8500

• artijn
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik las op gamers.nl dat mer carmack (of hoe spel je die naam) niet zo tevreden was over de Geforce 4 MX. In ieder geval niet voor zijn DOOM 3
Pagina: 1