Toon posts:

help!? videokaartproblemen?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo luitjes...ik zit in de stress..sinds een tijdje heb ik problemen met mn pc.. ik draai windowsxp ..heb een asus v6800 64mb ddr videokaart..en kan sinds enkele dagen geen spellen meer spelen... spellen blijven steeds hangen met inladen..altijd op zelfde punt...of laden helemaal niet...ook als ik vaak in windows zit en verschillende vensters open of zelfs al bij openen van t programmamenu bevriest mn beeld....of zie ik allerlei streepjes op mn bureaublad...als ik verschillende vensters soms tegelijk open of bv foto's verplaats wordt ie sloom.... dit pas sinds korte tijd....ik heb al alle drivers gedownload en uitgeprobeerd (Nvidia drivers,,,asus drivers) maar t probleem blijft..ik heb al directx diagnostics geprobeerd maar die kan niks vinden,mn werkgeheugen gecheckt (768 mb) ook dit is goed....windows kan geen probleem vinden...toch kan ik geen spellen meer spelen...ze lopen allemaal vast..bv mohaa (die t eerst wel deed) loopt nu steeds opzelfde punt vast!!! een collega van mij zegt dat t aan mn kaart ligt???????? plz help me!

Verwijderd

Topicstarter
ps ik heb de laatste drivers gedownload voor xp ..zelfs de 23.12 op de microsoft site..... wie kan me uit de brand helpen?

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 15:47
Probeer eens jouw bios defaults een teladen. Misschien helpt dat wel. AUB spects over je systeem

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Verwijderd

Topicstarter
hier zijn ze: Pentium 700 sse
786 sd ram 133
videokaart: asus 6800 ddr 64mb
bios versie 2.10.03
drivers:nv4-disp.dll
21.83 (momenteel)
irq 11
geluidskaart: creative sb live value
5.12.01.3509
irq 9
windows xp profesional 2002.....shit liep ie net ook alweer drie keer vast met openen nieuwe window,,,(probleem met opbouw weergaveapparaat,vraag fabrikant naar nieuwe drivers)..aaarggh ik heb ze allemaal geprobeerd..nieuwe en ook oudere..

• Toulinash
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-02-2024
soort zelfde ati probleem ?
ati2dvag is running in an infinite loop krijg ik, ik kan al helemaal geen spellen spelen, voordat ik bij het icon ben is win xp pro al weer vastgelopen :/

Verwijderd

Topicstarter
ik had gehoopt dat iemand me uit de shit kon helpen...maar ja...afwachten maar dan...

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 15:47
Sorry voor de zeer laatte reactie...
Trek die SB live er eens uit. En kijk eens of die problemen geeft. Misschien is dit al wel gedaan. Dan kon jouw videokaart wel problemen hebben. Anders weer nieuwe drivers opzetten of probeer eens de AGP van 4x naar 2x/1x te zetten. Anders probeer eens een adere AGP kaart..
Helpt dit ook niet, dan weet ik het ook niet.

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Verwijderd

koelprobleem? zit de fan er nog goed op?

Verwijderd

[topic=305287/1/50]

-foute topictitel
-alle drivers lijkt me erg sterk
en het is niet duidelijk wat je allemaal al gedaan hebt om je probleem op te lossen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.