Een maat heeft voor mij een CD gebrand. Ik die CD mee naar huis nemen, stop em in mijn CDrom en doet geen fuck. naja, ff met die maat van mij gebeld en die zei me dat ie was vergeten de CD af te ronden (finalizen). Het gebruikte Easy CD Creator.
Ik vol goede moet Easy CD Creator geinstalleerd na een lang tijd die niet meer gebruikt te hebben, en cd erin, finalizen........ ja en daar gaat ut fout. Kan die hele CD niet afronden. Volgens ECC heeft de CD geen CDFS compatible filesystem track.
Heb ISO-Buster al geprobeerd, Nero, WinOnCD, cloneCD.... Geen van allen succes.
Iemand nog een suggestie?
Ps. ik heb de bestanden binnen nu en 3 dagen nodig en die maat van mij zie ik niet meer, dus ik kan niet nog een keer laten branden. Ja, kan wel, maar zou te laat zijn
Edit: foutje
Ik vol goede moet Easy CD Creator geinstalleerd na een lang tijd die niet meer gebruikt te hebben, en cd erin, finalizen........ ja en daar gaat ut fout. Kan die hele CD niet afronden. Volgens ECC heeft de CD geen CDFS compatible filesystem track.
Heb ISO-Buster al geprobeerd, Nero, WinOnCD, cloneCD.... Geen van allen succes.
Iemand nog een suggestie?
Ps. ik heb de bestanden binnen nu en 3 dagen nodig en die maat van mij zie ik niet meer, dus ik kan niet nog een keer laten branden. Ja, kan wel, maar zou te laat zijn
Edit: foutje
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.