De wereld ligt aan je voeten. Je moet alleen diep genoeg willen bukken...
"Wie geen fouten maakt maakt meestal niets!"
Met Topix lukt dit al 100% niet 
En verder, och, hoe vaak zie je nou schokkende titels
nou, ik doe bijv. helemaal niets met webscripting (PHP,ASP,PERL, ed.) dus zou ik het wel handig vinden als ik die niet zie, ik lees ze toch nietOp woensdag 13 februari 2002 21:04 schreef OProg het volgende:
Ik dacht aan iets anders: ik dacht dat je topix met "foute" woorden wilde filterenOp woensdag 13 februari 2002 21:08 schreef NetForce1 het volgende:
[..]
nou, ik doe bijv. helemaal niets met webscripting (PHP,ASP,PERL, ed.) dus zou ik het wel handig vinden als ik die niet zie, ik lees ze toch niet
Tsjah... sommige mensen zullen het misschien wel handig vinden, maar van mij hoeft het niet zo
Je kan wel filteren op vierkante haakjes [ ]
Dan moet je wel een titel verzinnen met:
PHP:
1
2
3
4
5
| <? if (vierkantehaakjes($titel) == 'FALSE') { echo "Je titel voldoet niet aan de eisen"; } ?> |
Dan moet je wel een titel verzinnen met:
Zo krijgen we een net GoT[onderwerp] blaaht blaaht
Hij zegt toch ook nieuw forumOp woensdag 13 februari 2002 21:04 schreef OProg het volgende:
Was de "idd" vergetenOp woensdag 13 februari 2002 21:38 schreef ddc het volgende:
[..]
Hij zegt toch ook nieuw forum
Goed zoOp woensdag 13 februari 2002 21:04 schreef OProg het volgende:
Met Topix lukt dit idd al 100% niet
En daarom worden dat soort gelijke draadjes in hetzelfe subforum geplaatst.Op woensdag 13 februari 2002 21:08 schreef NetForce1 het volgende:
[..]
nou, ik doe bijv. helemaal niets met webscripting (PHP,ASP,PERL, ed.) dus zou ik het wel handig vinden als ik die niet zie, ik lees ze toch niet
Indien je dus niets wilt weten over PHP/ASP/Perl/Java/JS zul je waarschijnlijk in dat hele forum nooit komen
Tijd voor een nieuwe sig..
Hoho, beter lezen vriend, je hebt mij niet horen zeggen dat ik niets van java wil horen, ik lees alleen de topics niet die over webscripttalen gaan, daar vallen dus niet talen zoals Java, VB, enz, enz onder. Er blijven iig wel topics over.Op donderdag 14 februari 2002 00:52 schreef Koffie het volgende:
[..]
En daarom worden dat soort gelijke draadjes in hetzelfe subforum geplaatst.
Indien je dus niets wilt weten over PHP/ASP/Perl/Java/JS zul je waarschijnlijk in dat hele forum nooit komen
'Gewoon' een "customizable"-Active Topics, in de meest brede zin, en we zijn al tevreden... 
Nee, we zijn best gauw tevreden hoor
Nee, we zijn best gauw tevreden hoor
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
Pagina: 1