Toon posts:

Gezocht: Mooie Slotmachine voor PC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hopelijk heeft iemand idee ik kan enkelt van die schrale apparaten vinden op het net. Terwijl ik me die van de amiga nog kan herinneren.

Hoop wat van jullie te vernemen,

ThaHeak

• o0SmOkE0o
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Waarom zoek je niet op het net naar een Gokkast Emulator ?

Ik heb er een aantal gehad die de ECHTE kasten die je bij de friettent een aantal jaren geleden tegenkwam kon emuleren !

Als ik terugkom zal ik wal links voor je oprakelen ! :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben erg benieuwd ik hoop dat je een paar goede links voor me hebt

Verwijderd

WOW! Nooit aan een emulator gedacht... Ik heb ooit wel eens gewoon gezocht naar slot en pc en zo, maar nooit emulator.

Ik heb in ieder geval al de MPU3/4 gevonden: da's dus echt een emulator van échte machines! Link. De reels zien er niet supermooi en rond uit en zo, maar het zijn dus wel de ECHTE machines waar je mee speelt: de originele roms en zo!
Het is ff uitzoeken hoe alles werkt, maar daarvoor kun je het beste de readme donwloaden.

Alvast één tip: zoek machines (allemaal te vinden op die site) die een DX layout hebben: dan krijg je de échte layout van de kast te zien! Als je zogenaamde original style kiest, krijg je een errug lelijk grijs Windows scherm te zien, en dat speelt toch niet leuk...

• anc
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-01 15:38

anc

Ik zoek eigenlijk een oldtimer voor de mpu emulator.. Of een soort gelijke oldtimer kast. Iig niet een ponden kast.
Heeft iemand zo'n rommetje?
Of een game die deze gokkast heeft?

Ik heb nu wel een grappige gokkast gevonden Club blackjack. Maar dat is in ponden, maar daar vind ik niet echt veel aan.

Tnx

Anc

Verwijderd

Waar heb je die gevonden?

• anc
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-01 15:38

anc

pfff. Daar vraag je me iets....

op die mpuworld site.

Daar stonden een hele hoop. Maar deze kast is bijna op elke site te vinden waar rommetje staan voor mpu

Dus ff zoeken in google naar fruit machine mpu en je vind zeker weten deze kast.

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01 15:43
Voor de echte verslaafde dit, maarreh... komt er nog een linkje? :9
Pagina: 1