Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
D0h een PII 450 heeft misschien moeite met een schijf van 80 GB die ook nog eens een UDMA 133 mode als liefts heeft:? Lijkt me wel jah en zekerz te weten dat dit dus deze probs gaat geven
biosflash, of een ATAkaartje erbij zetten.
en dit soort topics in OM zetten (of OIOC als je het zo wilt noemen
)
en dit soort topics in OM zetten (of OIOC als je het zo wilt noemen
Maar wat ik vreemd vind dat hij hem eerst wel vind en later niet ...
of kan dat wel voor komen dan ..
PS wat voor kaart moet er dan bij ? "ATAkaartje" ?
en hoe duur is dat dan weer ..
want ik moet dit aan een leek uitleggen
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
dit is onzin.......hij kan UDMA 133 aan.........dat wil niet zeggen dat ie dat t liefste heeft.....100 doet t net zo goedOp woensdag 13 februari 2002 21:19 schreef iMpULzIvE_KiLLaH het volgende:
.......die ook nog eens een UDMA 133 mode als liefts heeft:? ...........
Een ATAkaartje is een kaartje waar je de hdd aan kunt hangen (zoek maar eens op promise oid).Op woensdag 13 februari 2002 21:34 schreef Blackhole het volgende:
Maar wat ik vreemd vind dat hij hem eerst wel vind en later niet ...
Deze heeft een eigen bios en ondersteund dus grotere schijven dan het mobo kan ondersteunen. Dan heb je wel een PCI slot nodig (maar ik neem aan dat je deze hebt, hopelijk heb je er dan nog eentje vrij.)
En als je het aan een leek moet uitleggen zeg dan maar dat het hetzelfde is als een aanhanger van een auto, dan kan er met de auto meer vervoerd worden dan zonder (klopt niet helemaal, maar zo kun je het iemand duidelijk maken).
Maar op een ATA66 controller gaat het al een heel stuk minder, op ATA33 is hij gewoon BRAK..!Op woensdag 13 februari 2002 21:52 schreef EmilneM het volgende:
[..]
dit is onzin.......hij kan UDMA 133 aan.........dat wil niet zeggen dat ie dat t liefste heeft.....100 doet t net zo goed
Wat ik bedoel is dat mijn 740x ook wat raar begint te rochelen op een ATA33 controller
Move HA->OM
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Maar wat voor kaart zou ik dan moeten kopen en hoe duur zijn die dingen ?
http://www.tweakers.net/pricewatch/22946Op woensdag 13 februari 2002 22:29 schreef Blackhole het volgende:
Maar wat voor kaart zou ik dan moeten kopen en hoe duur zijn die dingen ?
en voor een review:
http://www.hardwareinfo.net/reviews.php?id=227
Pagina: 1