Verwijderd
Ik ga over 2 maanden ook naar Sonera toe op de kabel. En volgens mij is Sonera best wel goed. Maarja, het ligt er maar net aan hoeveel mensen bij jou in de straat op de kabel zitten.
Verwijderd
Ik zit in rotterdam en ik heb UPC/Sonera Quicknet en hiet loopt ie best wel snel. Als er binnenkort ADSL komt zullen de snelheden nog wel toenemen om te kunne concurreren.
Ik weet echter niet of ie in ALkmaar ook goed is. Het grootste voordeel van kabel is dat je 24hr p dg/7 dg in de wk ingelogd kan zijn en dat kost je dus niets extra
Ik weet echter niet of ie in ALkmaar ook goed is. Het grootste voordeel van kabel is dat je 24hr p dg/7 dg in de wk ingelogd kan zijn en dat kost je dus niets extra
Verwijderd
Ik zit hier in Heerhugowaard met Slownera op de kabel. Zou gauw als er een andere provider op de kabel komt neem ik die!
down stream is met mazzel net zo hoog als hun aan geven dat de upstream is!
cq 40 a 50 kb/s downen en uploaden met 30 kb/s. Oh ja en dan heb ik nog een Multitraag modem, das de snellere variant!
/edit/
enne geen limiet is gelul, je hebt acceptable use policie, 3 gieg dus
/edit/
down stream is met mazzel net zo hoog als hun aan geven dat de upstream is!
cq 40 a 50 kb/s downen en uploaden met 30 kb/s. Oh ja en dan heb ik nog een Multitraag modem, das de snellere variant!
/edit/
enne geen limiet is gelul, je hebt acceptable use policie, 3 gieg dus
/edit/
met isdn kom ik niet boven de 6/7 kb/sec uit dus dan is kabel zelfs bij slownera sneller ?!
of haal ik dingen door elkaar
3 gig haal ik nu never nooit niet 2 a 3 dingen tegelijk snelheid 2/3 kb/sec
of haal ik dingen door elkaar
3 gig haal ik nu never nooit niet 2 a 3 dingen tegelijk snelheid 2/3 kb/sec
Heb chello, was er eerts tevreden over nu niet mer
, geen Cheloo nemen, ligt de laatste tij er erg vaak uit
, volgens mij als je te veel download dan rammne ze je er effe uit
, vuile honden
, geen Cheloo nemen, ligt de laatste tij er erg vaak uit
, volgens mij als je te veel download dan rammne ze je er effe uit
, vuile honden
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
Heb zelf ISDN omdat kabel in mijn agrarische woongemeenschap niet mogelijk is 
Ik betaal dus 50 per maand alleen al voor het abo, wat ik eigenlijk alleen voor internet gebruik, bellen doe ik per GSM. Telefoonrekening per 2 maanden (m'n laatste): 280...... Da's dus 140 per maand voor 12 kb downstream >( (als ik geluk heb....). Upstream doe ik al niet eens.....

Ik betaal dus 50 per maand alleen al voor het abo, wat ik eigenlijk alleen voor internet gebruik, bellen doe ik per GSM. Telefoonrekening per 2 maanden (m'n laatste): 280...... Da's dus 140 per maand voor 12 kb downstream >( (als ik geluk heb....). Upstream doe ik al niet eens.....
Verwijderd
Hoe denk je dat je je paginas opvraagt? Of vertelt dat er weer een pakketje is aangekomen? HA HA...Tuurlijk gebruik je upstream.Upstream doe ik al niet eens.....
Pagina: 1