Bewerkte film terug sturen naar DVCam hoe?

Pagina: 1
Acties:

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:03

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Dag Mensen,

Ik heb een JVC DVX44 MiniDV camcorder.
Een kaart in me pc om film van de camera af te halen.
Het software wat ik gebruik is: Studio7 van pinacle.

Nu vraag ik mij af hoe ik een bewerkte film terug kan zetten om de tape. :?
Deze camera heeft alleen een DVout...
Ik heb al een beetje geinformeerd, maar het is me nog niet duidelijk. De ene zegt dat ik het hardwarematig moet doen etc.

[ps, search heb ik al gedaan]

Whatever.

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
het kan alleen als je digi camera ook dv in ondersteunt...

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08 22:22

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Heb je op de camera een ingang?
daar zul je het dus door moeten doen.
Verder weet alleen hoe je een film met Premiere naar een camera overpompt.

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Oeps... verkeerde forum (moet naar Audio Video etc forum).... verplaatsing aangevraagd. :)

Als hier nog een admin lang fiets, bij deze. :P

Whatever.

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Op woensdag 13 februari 2002 20:38 schreef Vae Victis het volgende:
Heb je op de camera een ingang?
daar zul je het dus door moeten doen.
Verder weet alleen hoe je een film met Premiere naar een camera overpompt.
Vertel! :P
Ik hoorde laatst bij een audio zaak dat er een ik een kastje kan kopen. Dit kastje unlockt dan de DVin.... dat ding koste volgens die man €150 en was moeilijk te verkrijgen (ze verkochten het daar geen eens).

Whatever.

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op woensdag 13 februari 2002 20:40 schreef meendering het volgende:

[..]

Ik hoorde laatst bij een audio zaak dat er een ik een kastje kan kopen. Dit kastje unlockt dan de DVin.... dat ding koste volgens die man €150 en was moeilijk te verkrijgen (ze verkochten het daar geen eens).
Als je een beetje weet hoe zon camera werkt, dan weet je dat dat echt volstrekte onzin is. Waarom zouden ze dat er dan niet meteen in de fabriek unlocken?

• Vae Victis

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

[..]

Met premiere is het export timeline to tape.

je kunt inderdaad kijken of je de camera kunt unlocken, bij mijn 'voormalig' stage plek hadden ze dat ook gedaan.
Was verder geen kastje bij gebruikt, koste €0,-
Alleen je bent je garantie dan wel KWIJT.
Ga je geen links geven, weet ze niet en weet niet of dat hier mag.

Kzou zeggen ga even googlen en kijk of je die specifieke camera kunt unlocken. :)

• Vae Victis

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Op woensdag 13 februari 2002 20:45 schreef YT-Croc het volgende:

[..]

Als je een beetje weet hoe zon camera werkt, dan weet je dat dat echt volstrekte onzin is. Waarom zouden ze dat er dan niet meteen in de fabriek unlocken?
Bij bv panasonic zijn in America standaard unlockt maar hier in Europa is de DV-in gelockt waarom :? daarom :?
Maar in principe zijn het dezelfde cams en kunnen geunlockt worden.

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
check ff http://www.dv-in.nl, daar staat uitgelegd hoe je jouw camera dv-in geschikt kan maken.

Ik denk dat het wel mag, aangezien je ook je PS2 om mag bouwen wanneer je hem thuis hebt.

• weeraanmelden
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 22:40

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

Heeft met de invoerbelasting te maken.
Ze zijn standaardt met DV in, maar om nederland binnen te komen, is die optie electronisch uitgeschakelt
( hint hint)
Even navragen bij electronicazaken.
Wat inderdaad waar is , is dat je je fabrieksgarantiekwijt raakt.
Dus weet wat je doet!

• Soepster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-03 14:04

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Goh hoezo irritant... ben je je garantie kwijt.... Sjemig zeg wel errug.... |:(

Nog andere opties?

Whatever.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 11:31
Je kan die meuk terugzetten met bv DV_IO ofzoiets. Die zet AVI DV files -> camera.

Je camera moet alleen wel DV-In ondersteunen.

Vele kunnen dit niet. (zit vast op copyrights, als je kan afspelen EN opnemen kun je een digitale copie maken, verliesvrij, en dat mag niet.. dus moest er weer een of andere wazige beveiliging op)

Anyway, via een kassie is dat idd gewoon te omzeilen.. of t legaal is?? dunno, zal wel, er zijn gewoon bedrijven die dit aanbieden.

Deze kassies heten zgn Widgets.

Check bv http://www.xtrm.nl/Widgets/Widgets%20pagina's/dv%20in.html

Prijs zit idd rond de 140-150 euro ofzo

Verwijderd

--> AV

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 10:26

WiXX

Kijk uit malloot een...

Op woensdag 13 februari 2002 20:35 schreef meendering het volgende:
Dag Mensen,
Hoi

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 13:30
Op woensdag 13 februari 2002 20:45 schreef YT-Croc het volgende:

[..]

Omdat in Europa de DVin meestal uitgeschakeld wordt ivm licensing issues, heb ik me laten vertellen.

Iig zijn er best plausibele redenen waarom bepaalde hardwarefeatures wel in de hardware zitten maar niet in de firmware. net als die Athlon XP 1500+ van je die 2000+ draait.

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14

[..]

Ja, dat kan, MAAR, als je ff met Google o.i.d. zoekt, dan kom je snel genoeg een pagina tegen met dv-in firmwares. Je moet dan heel simpel een kabeltje maken, en dan kan je gebruik maken van de dv-in van je camera.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• Vaughn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-04 16:27

Vaughn