Waarschijnlijk goedkoper om een nieuwe accu te kopen.
Maar je verteld niet de belangrijke zaken zoals:
- Hoe oud?
- Garantie?
- Kan je verkooppunt dat niet regelen?
Is ie wel legaal?
Maar je verteld niet de belangrijke zaken zoals:
- Hoe oud?
- Garantie?
- Kan je verkooppunt dat niet regelen?
Is ie wel legaal?
Nog geen 4 maanden oud;
Geen garantie
en is legaal...
Heb hem gratis gekregen van een vriend van mij waarvan de vader bij KPN werkt.
Deze krijgt zeer goedkoop deze telefoontjes..
Alleen de reparatie zou meer kosten dan de kosten van deze telefoon... daarom heb ik hem gratis gekregen...
Geen garantie
en is legaal...
Heb hem gratis gekregen van een vriend van mij waarvan de vader bij KPN werkt.
Deze krijgt zeer goedkoop deze telefoontjes..
Alleen de reparatie zou meer kosten dan de kosten van deze telefoon... daarom heb ik hem gratis gekregen...
Verwijderd
Laat die vader van die vriend (???) hem dan maar opsturen uit naam van de KPN, als dat ding werkelijk 4 maanden oud is dan heb je in ieder geval nog de fabrieksgarantie.
Hoe "Vriend (???)" ?? Je ne not snap ensow..
Maar helaas.. is al geprobeert; kosten: 400,- reparatie + 200,- nieuwe accu = 600,-
kun je beter een nieuw abonnement pakken..
Maar helaas.. is al geprobeert; kosten: 400,- reparatie + 200,- nieuwe accu = 600,-
kun je beter een nieuw abonnement pakken..
Onder de accu zit een code.. Ericsson werk namelijk met een fabriek garantie.. Als di code namelijk binnen een jaar valt hebt je nog garantie...
Je moet dan ericsson bellen en daar kun je een adress vragen van de dichtbijste dealer.. Daar breng je telefoon heen en zij handelen het verder voor je af
De code in mijn ericsson is 99W09
Dat betekent dat mijn ericsson uit week 9 van 1999 komt.. Ik heb dus geen garantie meer
Je moet dan ericsson bellen en daar kun je een adress vragen van de dichtbijste dealer.. Daar breng je telefoon heen en zij handelen het verder voor je af
De code in mijn ericsson is 99W09
Dat betekent dat mijn ericsson uit week 9 van 1999 komt.. Ik heb dus geen garantie meer
Heb um momenteel niet bij me.. damn.. ligt thuis...
Hebbie dan misschien dat ericsson nummertje voor mij; op de internetsite van ericsson staat niets daarover
Hebbie dan misschien dat ericsson nummertje voor mij; op de internetsite van ericsson staat niets daarover
Verwijderd
0900 - 899 83 18 (22 cpm)
of
consumenten.helpdesk@etm.ericsson.se
Kzit toevallig net bij Ericsson gedetacheerd :-)
of
consumenten.helpdesk@etm.ericsson.se
Kzit toevallig net bij Ericsson gedetacheerd :-)
Pagina: 1