Lage Temp MSI K7T266a Pro 2-RU

Pagina: 1
Acties:

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-04 16:28
Ik heb dat mobo dat vermeld staat in de topic en heb een Thunderbird 1333 er tijdelijk op zitten, die heb ik momenteel geclockt naar 1430 Mhz. met een FSB van 142. Nu lees ik in MM 5 en in de bios dat hij idle maar 35 graadjes wordt. Als ik aan het koelblok voel dan is hij niet erg warm neej. Nu zit er ASIII op (weet nie of het helpt, maar goed) dat zit dus wel goed. Maar ook op 1333 is hij 33 a 34 graden. Klopt dit dan zo'n beetje? De cooler staat in mijn sig.

En kan ik mijn twee Enermax 8 mm fans aansluiten op die 3 pins connector op mijn mobo de outtake draait op 3400 rpm en de blasende op 3000 rpm. Ik wil ze graag op die connector houden vanwege de RPM meting. :)

edit:
Wegens vaagheid nog een keer zijn deze temps normaal voor een 100 mhz geoc'de proc EN is het verstandig om die enermaxjes daar zo te laten op die 3 pins of toch op molex zetten? Mijn voeding is 300 watt en zit niet veel apparaten op.

..::System Specs::..

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-04 16:28
-=*Klein schopje, i'm desperate :(*=-

..::System Specs::..

• C@SP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-08 17:02

C@SP

Biertje ??

Wat is nou eigenlijk je vraag :? Je maakt hele lange zinnen die niet echt duidelijk overkomen. Stel je vraag eens wat concreter.

"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Op woensdag 13 februari 2002 20:59 schreef iMpULzIvE_KiLLaH het volgende:
En kan ik mijn twee Enermax 8 mm fans aansluiten op die 3 pins connector op mijn mobo de outtake draait op 3400 rpm en de blasende op 3000 rpm. Ik wil ze graag op die connector houden vanwege de RPM meting.
Op woensdag 13 februari 2002 20:59 schreef I_Love_Heineken het volgende:
Wat is nou eigenlijk je vraag :? Je maakt hele lange zinnen die niet echt duidelijk overkomen. Stel je vraag eens wat concreter.
[explainmode]Kan hij fannetjes aansluiten op die connector die hij bedoeld [/explainmode]

[antwoordmode] heb geen idee :( [/antwoordmode]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Verwijderd

Ik heb ook mijn 80mm op mijn MSI aangesloten dmv die 3 pins, dus niet op de voeding, wat is het verschil als ik vragen mag :) ja ik weet het, ben nog een n00b :P

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:59

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

als je 8cm coolers heb met 3 draden (rood, zwart en geel) en deze aansluit op je mobo, kan MBM5 het toerental aflezen van de cooler.

Heb je een 8cm cooler met slechts 2 draden (geen toerental meter dus), raad ik aan em toch op de voeding te zetten, je mobo kan maar een maximum voltage/spanning leveren.

Ook kan je (ingeval van 3 draden) de 2 voedingsdraden op de gewone voeding zetten, en de toerental draad op het mobo aansluiten. (dit doe ik bij mn 12cm ys tech cooler, 120cfm, die trekt mn mobo niet).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Pagina: 1