Ik heb dat mobo dat vermeld staat in de topic en heb een Thunderbird 1333 er tijdelijk op zitten, die heb ik momenteel geclockt naar 1430 Mhz. met een FSB van 142. Nu lees ik in MM 5 en in de bios dat hij idle maar 35 graadjes wordt. Als ik aan het koelblok voel dan is hij niet erg warm neej. Nu zit er ASIII op (weet nie of het helpt, maar goed) dat zit dus wel goed. Maar ook op 1333 is hij 33 a 34 graden. Klopt dit dan zo'n beetje? De cooler staat in mijn sig.
En kan ik mijn twee Enermax 8 mm fans aansluiten op die 3 pins connector op mijn mobo de outtake draait op 3400 rpm en de blasende op 3000 rpm. Ik wil ze graag op die connector houden vanwege de RPM meting.
En kan ik mijn twee Enermax 8 mm fans aansluiten op die 3 pins connector op mijn mobo de outtake draait op 3400 rpm en de blasende op 3000 rpm. Ik wil ze graag op die connector houden vanwege de RPM meting.
edit:
Wegens vaagheid nog een keer zijn deze temps normaal voor een 100 mhz geoc'de proc EN is het verstandig om die enermaxjes daar zo te laten op die 3 pins of toch op molex zetten? Mijn voeding is 300 watt en zit niet veel apparaten op.
Wegens vaagheid nog een keer zijn deze temps normaal voor een 100 mhz geoc'de proc EN is het verstandig om die enermaxjes daar zo te laten op die 3 pins of toch op molex zetten? Mijn voeding is 300 watt en zit niet veel apparaten op.