Koop of verkoop je webshop: ecquisition.com
Ik geloof niet dat ik je probleem helemaal snap.
De postbank heeft een database waarin alle girorekeningen met de naam van de houder zijn opgeslagen.
Stel dat ik iets wil versturen naar rekeningnummer 123456 van Onzin B.V. en ik vul de naam Onzin (dus zonder B.V.; wat is opgeslagen in de DB), dan meldt de site dat de geadresseerde die je opgeeft niet dezelfde is als de naam die hoort bij het rekeningnummer wat je hebt opgegeven. Ze dragen daarna hun eigen informatie aan voor jou om te controleren of dat wel of niet degene is naar wie je het geld wil overmaken.
Wat is daar het probleem van
Alleen maar zinnig en handig toch?
De postbank heeft een database waarin alle girorekeningen met de naam van de houder zijn opgeslagen.
Stel dat ik iets wil versturen naar rekeningnummer 123456 van Onzin B.V. en ik vul de naam Onzin (dus zonder B.V.; wat is opgeslagen in de DB), dan meldt de site dat de geadresseerde die je opgeeft niet dezelfde is als de naam die hoort bij het rekeningnummer wat je hebt opgegeven. Ze dragen daarna hun eigen informatie aan voor jou om te controleren of dat wel of niet degene is naar wie je het geld wil overmaken.
Wat is daar het probleem van
Alleen maar zinnig en handig toch?
[removed]
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Zoals hierboven beschreven is het inderdaad geen bug. Dit maakt deel uit van het "controlesysteem". Voor ouderwetse overschrijvingen wordt voor kleine bedragen ook een naam/nummer controle uitgevoerd.
Vooral sinaasappels zijn bang voor persvrijheid.
Postbank Girotel over internet is in zijn geheel een bug. Kreng werkt zelden....
Een album per dag; een selectie: https://open.spotify.com/playlist/6s3nNLl8pJpCwLR3LPligA?si=dddc51153b2a49e8
Pagina: 1