Dit heb ik momenteel:
Hier komt een rij getallen uit waarvan ik de laatste 30 nodig heb. Waarmee en hoe kan ik dit in dit script aanpassen dat alleen die waardes tevoorschijn komen?
De originele heb ik aangepast dat ie alleen de getallen laat zien; de html en de overbodige dingen zijn er al uit gehaald.
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
| <? //get a web page into an array and print it out $file = fopen("http://stats.distributed.net/rc5-64/phistory_raw.php3?id=353993","r") or die ("Unable to view:("); $bestand = file($file); $test=FALSE; while (!feof($file)) { $line = fgets($file, 2048); if (eregi("04/16/2001,48" , $line)) { $test = TRUE;}; //begin zoeken if (eregi("---END DATA---" , $line)) { $test = FALSE;}; //einde zoeken if ($test == TRUE){ $line = stripslashes($line); $line = str_replace( "&lt;hr&gt;", "", $line ); list ($date, $blocks) = explode (',', $line); echo $blocks."<BR>\n"; } } fclose($file); ?> |
Hier komt een rij getallen uit waarvan ik de laatste 30 nodig heb. Waarmee en hoe kan ik dit in dit script aanpassen dat alleen die waardes tevoorschijn komen?
De originele heb ik aangepast dat ie alleen de getallen laat zien; de html en de overbodige dingen zijn er al uit gehaald.