Toon posts:

kun je het operator logo veranderen met een gesimlockte nokia 3210?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
want wanneer ik een logo naar m'n telefoon stuur, hem bekijk, en daarna kies voor OPSLAAN, zie ik nog steeds: TELFORT NL , in plaats van dat nieuwe logo........

en dat is niet kewl Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/frown.gif

• Infinithlon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-02 20:51

Infinithlon

i was there!

je moet kijken of je de code van je provider moet instellen bij het sturen van je logo (doe je het met een programma?)

Als je het op een site doet, moet je daar misschien ergens aangeven dat je telfort hebt...

Als je iets stuurt met een KPN code accepteert je GSM dat plaatje niet als ie telfort locked is, het is ook een operator logo, wat betekent dat alleen je operator het (eigenlijk) kan veranderen

when i wake up people take up mostly all of my time!

Verwijderd

Topicstarter
ik stuur het met smartsms
kan ik daar een code invoeren?
ik heb zelf telfort pak en bel........

• Infinithlon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-02 20:51

Infinithlon

i was there!

sorry ik gebruik smartsms niet dus dat ken ik niet, ik gebruik logomanager, maar daar heb je een kabel voor nodig...

Ik zou bij smartsms eens goed kijken of je bij het versturen van een logo ergens nog je provider moet selecteren, meer tips kan ik je niet geven, andere mensen misschien??

when i wake up people take up mostly all of my time!

• Hazzz-E
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09-2025

Hazzz-E

Que?

een operator logo wekr met je operator, je provider. als je je logo stuurt moet je gewoon als netwerk telfort kiezen. dan weet de telefoon wanneer hij welk logo moet gebruiken

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt jongens, het werkt nu goed,

alleen hoe kan ik het startup logo veranderen?
dat is een wat groter logo (nu ook van telfort)...

die kan ik nl. niet verzenden met smartsms......

Verwijderd

Het werkt ook weer bij mij, had provider niet ingestelt Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/redface.gif

Verwijderd

Topicstarter
maar hoe werkt 't nou met een startup logo?
Pagina: 1