dat ligt aan je moederbord hoor! Op de site van Alpha staat een rijtje moederborden welke worden ondersteuntOp woensdag 13 februari 2002 19:37 schreef SH007 het volgende:
nee, niet op de normale manier.
ook voor de P4?Op woensdag 13 februari 2002 19:40 schreef maartenb het volgende:
[..]
dat ligt aan je moederbord hoor! Op de site van Alpha staat een rijtje moederborden welke worden ondersteunt
edit: ik zie hier geen P4 bordjes tussen staan.
Ik heb namelijk een Alpha 8045 in mijn bezit omdat ik een Athlon XP wou kopen maar ik ben van gedachte veranderd en wil een Pentium 4 halen.
Verwijderd
Beste, we zijn nu aan vraag 2 belandt voor € 2:
Wat gaat u doen :
a: Gewoon Athlon XP kopen ____________b: PIV kopen en modden
c: PIV kopen en andere cooler kopen_____d: Een GameCube kopen
Wat gaat u doen :
a: Gewoon Athlon XP kopen ____________b: PIV kopen en modden
c: PIV kopen en andere cooler kopen_____d: Een GameCube kopen
Verwijderd
Ben eens creatief man! Tsss. MTV generatie.Op woensdag 13 februari 2002 20:02 schreef BitchSnitch het volgende:
Hoe moet ik hem dan modden ? Heb je links met uitleg ?
Verwijderd
Wat wil je dan aan je P4 modden? Als je wilt zorgen dat je Alpha past, wens ik je veel succes en alvast condoleances. Dat doe je toch niet met een proc van 500 euro man
Nou ja, het si je eigen proc 
Die Alpha past niet, en dat heeft een rede: HET PAST NIET!!! Het si niet de bedoeling, en hij is erniet voor gemaakt. als je zo met je spullen omgaat, koop dan maar een GameCube
Die Alpha past niet, en dat heeft een rede: HET PAST NIET!!! Het si niet de bedoeling, en hij is erniet voor gemaakt. als je zo met je spullen omgaat, koop dan maar een GameCube
Verwijderd
voor 25 koop ik 'mOp dinsdag 19 februari 2002 15:08 schreef BitchSnitch het volgende:
30 euro ?
welke fan dan?Op maandag 18 februari 2002 22:16 schreef BitchSnitch het volgende:
Hij is met fan
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()