Kut.Op woensdag 13 februari 2002 20:37 schreef skyrolfer het volgende:
nou het aantal reacties zegt denk ik genoeg
Verwijderd
vergeet 't streepje nietOp donderdag 14 februari 2002 00:18 schreef 001Michael het volgende:
laat ik maar zeggen dat eynstein er niet goed over na gedacht heeft
Koop as III bij www.ocshop.com
http://www.oc-shop.com dus
maar http://www.ocshop.nl mag ook :
Verwijderd
Of reageer ff normaalOp woensdag 13 februari 2002 23:31 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Kut.
doe niet moeilijk koop as3Op donderdag 14 februari 2002 11:21 schreef Soldier2000 het volgende:
Is die koelpasta dan echt zo slecht??
Verwijderd
en IS Zalman koelprut een beetje goedOp donderdag 14 februari 2002 11:44 schreef Sjoak het volgende:
[..]
doe niet moeilijk koop as3
Men vraagt hier naar ervaringen met koelpasta.
Als er dan iemand komt met "Koop AS3!! AS3 rulezzzz!!!" heeft die persoon daar helemaal niets aan. Reply iets nuttigs of reply niet.
Als er dan iemand komt met "Koop AS3!! AS3 rulezzzz!!!" heeft die persoon daar helemaal niets aan. Reply iets nuttigs of reply niet.
Verwijderd
Toch wel , hiermee melden ze dat ie beter wat meer geeft aan AS III omdat die veel beter is en het zo goedkoper uitkomt dan 9 versch pastes proberen
Ze vragen toch niet welke koelpasta het beste is?Op donderdag 14 februari 2002 22:56 schreef real_raichu70 het volgende:
Toch wel , hiermee melden ze dat ie beter wat meer geeft aan AS III omdat die veel beter is en het zo goedkoper uitkomt dan 9 versch pastes proberen
Ze vragen hoe de koelpasta van Eynstein en Zalman is.
Ik heb het een jaartje geleden bij een nieuwe PC bij Eynstein gekocht en daar zat een spuitje met koelpasta bij. En het spul werkt vrij aardig, maar het haalt het absoluut niet bij de duurdere pasta's. De massa vergeleken bij AS erg klein en het bevat geen keramische of metalen deeltjes. Dus ik raad je aan om maar een paar tientjes meer te investeren in een betere koelpasta.
Maar nogmaals, dit was een jaar geleden, misschien is de samenstelling nu anders.
Maar nogmaals, dit was een jaar geleden, misschien is de samenstelling nu anders.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Pagina: 1