PSN: DutchTrickle PVoutput
Verwijderd
dit heet out-of-sync, en betekent dat je software brak is (ik laat de technische details maar achterwege
). Ik zou zeggen, ga eens gezellig bij Pinnacle klagen over de software en gebruik ondertussen iets anders (linux: lavrec (mjpegtools), windows: virtualdub) wat die problemen niet heeft.
Verwijderd
ik heb zelf ook zo'n kaartje, maar heb er helemaal geen last van gehad. Kan ook wel liggen aan de kwaliteit denk ik van de beelden die je opneemt, je pc moet het ook zo snel kunnen verwerken.
Ik had hetzelfde probleem met het opnemen van een video! De rest ging ok, maar opnemen van video niet, waarschijnlijk omdat deze videofilm een beveiligde band was, want met zelf opgenomen banden en direct van tv is geen probleem.
ik heb virtual dub, maar geen flauw idee hoe ik daarmee op moet nemen, kan iemand me dat vertellen of een link geven naar een site waar dat uitgelegd wordt?
alvast bedankt!
alvast bedankt!
Verwijderd
Opnemen met virtualdub gaat zo:
Eerst met PCTV studio de goede zender selecteren.
PCTV studio afsluiten.
VirtualDub starten en bij file Capture selecteren.
Nu zie je als het goed is de captureUI en zie je de zender die je geselecteerd had.
Nu zet bij video/format de format op het kleinst (ik geloof ongeveer 356*288)
Selecteer nu de gewenste compressie bij video/compression.
Selecteer de gewenste audiocodec bij audio/compression (het beste is te kiezen voor PCM. Dit kun je later altijd nog naar MP3 omzetten).
Vervolgens kies je bij file/set capturefile De gewenste filenaam en locatie.
Nu alleen nog capture/capture en klaar is kees.
Mocht je nog belang hebben bij een timer, kijk dan eens op
http:\\virtualdub.net
hier hebben een stel duitsers virtualdub uitgerust met een timer.
Veel Succes
Eerst met PCTV studio de goede zender selecteren.
PCTV studio afsluiten.
VirtualDub starten en bij file Capture selecteren.
Nu zie je als het goed is de captureUI en zie je de zender die je geselecteerd had.
Nu zet bij video/format de format op het kleinst (ik geloof ongeveer 356*288)
Selecteer nu de gewenste compressie bij video/compression.
Selecteer de gewenste audiocodec bij audio/compression (het beste is te kiezen voor PCM. Dit kun je later altijd nog naar MP3 omzetten).
Vervolgens kies je bij file/set capturefile De gewenste filenaam en locatie.
Nu alleen nog capture/capture en klaar is kees.
Mocht je nog belang hebben bij een timer, kijk dan eens op
http:\\virtualdub.net
hier hebben een stel duitsers virtualdub uitgerust met een timer.
Veel Succes
error 424 kan video invoer apparaat niet vinden, ik heb wel gewoon beeld (vooraf gegaan door err0r 418 met dezelfde melding)
Pagina: 1