Ik heb bij het repareren van mn hoofdtelefoon links en rechts omgedraait...op zich geen ramp met muziek, maar wel met counter-strike (geluid links, enemy rechts). Simpel zul je zeggen, gewoon ff die draadjes omwisselen. Maar ik heb ze net met veel moeite mooi gekregen met een krimpkousje en een stukkie plastic eromheen gesmolten! Ik kan bij de windows geluidsopties niets vinden, maar ik wil dus softwarematig m'n stereo omdraaien...
erg slim 
ik zou een verloop snoertje maken, gewoon van 3,5 mm jack naar 3,5 mm jack en dan gewoon je links en rechts omdraaien
maar als je een sennheiser hebt zou ik dat niet doen, dan zou ik toch maar ff je soldeerbout maar weer pakken en de boel omdraaien.....
ik zou een verloop snoertje maken, gewoon van 3,5 mm jack naar 3,5 mm jack en dan gewoon je links en rechts omdraaien
blabla
Goed zoeken 
nee, zonder gein. Volgensmij kan je in de opties van HL of CS wel iets van reverse stereo vinden. Dat is wat je zoekt.
nee, zonder gein. Volgensmij kan je in de opties van HL of CS wel iets van reverse stereo vinden. Dat is wat je zoekt.
Het kan dus niet hardwarematig? En ja, ik ben slim, want hoe weet ik nou of bluaw of rood rechts/links is?Op woensdag 13 februari 2002 19:24 schreef MidiMaze het volgende:
erg slim
ik zou een verloop snoertje maken, gewoon van 3,5 mm jack naar 3,5 mm jack en dan gewoon je links en rechts omdraaienmaar als je een sennheiser hebt zou ik dat niet doen, dan zou ik toch maar ff je soldeerbout maar weer pakken en de boel omdraaien.....
Daar had ik natuurlijk in m'n oneidige slimheidOp woensdag 13 februari 2002 19:26 schreef Vlabakje90 het volgende:
Goed zoeken
Oke.Op woensdag 13 februari 2002 19:28 schreef sdomburg het volgende:
[..]
Daar had ik natuurlijk in m'n oneidige slimheidal naar gekeken. Staat er dus niet in. DukeNukem3D had wel zo'n optie dacht ik
(lekker belangrijk als je cs wilt spelen)
Het komt in moderne spellen steeds minder voor ja. Wat voor geluidskaart heb je?
Oops in m'n oneindigende slimheid vergeten te zeggen dat ik een SB Life! 5.1 player en Windows XP heb. (en natuurlijk een hoofdtelefoon die je niet verkeerd om op je kop kan zettenOp woensdag 13 februari 2002 19:29 schreef Vlabakje90 het volgende:
[..]
Oke.
Het komt in moderne spellen steeds minder voor ja. Wat voor geluidskaart heb je?
Uiteraard...Op woensdag 13 februari 2002 19:33 schreef Vlabakje90 het volgende:
Heb je al in de Creative surround mixer gekeken voor een dergelijke optie?
Dan zou ik voor een hardware matige oplossing gaan. Zoals al eerder genoemd werd.
Ik zou niet naar 3th party software gaan zoeken.
Helaas.
Helaas.
Damn, die MicroSchoften hebben dus niet eens zo'n optieOp woensdag 13 februari 2002 19:37 schreef Vlabakje90 het volgende:
Dan zou ik voor een hardware matige oplossing gaan. Zoals al eerder genoemd werd.
Helaas.
SPEAKERS omwisseln... die link naar rechts doen en andersom. DAt ik dat nog meot verzinnen...
waaronm in godsnaam softwarematig?
Samen staan we sterk!
Als je nou het hele bericht zou lezen ipv. dingen verzinnen die geen nut hebben help je me een stuk verder mee...Op woensdag 13 februari 2002 19:39 schreef IkBenAlles het volgende:
SPEAKERS omwisseln... die link naar rechts doen en andersom. DAt ik dat nog meot verzinnen...
Dat ligt eraan: Is het een Sennheiser o.i.d ?Op woensdag 13 februari 2002 19:41 schreef sdomburg het volgende:
[..]
Als je nou het hele bericht zou lezen ipv. dingen verzinnen die geen nut hebben help je me een stuk verder mee...
Daar kan je de L/R omwisselen door de stekkertjes bij de schelpen om te wisselen...
Misschien kan dat bij die van jou ook
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
Verwijderd
Is helaas niet bij alle Sennheisers zo, de HD 495 bijvoorbeeld heeft een stereo jackplugje in de linkerschelp.
Dan valt er niks om te draaien.
Dan valt er niks om te draaien.
Ik ga trouwens voor de oplossing van MidiMaze...
Een extra kabeltje is nooit weg, je kan ze overal voor gebruiken
Er is altijd wel een kabeltje dat je extra nodig hebt...
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
Verwijderd
uhmz als je een beetje verstand hebt en een beetje algemeen ontwikkelt ben op elektrotechnisch gebied dan weet je wel dat Rood Rechts is.Op woensdag 13 februari 2002 19:26 schreef sdomburg het volgende:
[..]
Het kan dus niet hardwarematig? En ja, ik ben slim, want hoe weet ik nou of bluaw of rood rechts/links is?De aarde kon ik nog wel bedenken...
dat is waar , een bak vol kabels is altijd handigOp donderdag 14 februari 2002 13:53 schreef brammus het volgende:
Ik ga trouwens voor de oplossing van MidiMaze...
rood is altijd rechts en wit links en als je wit en zwart hebt word zwart rechts en wit links, maar het is standaard om rood en wit te gebruiken,Op woensdag 13 februari 2002 19:26 schreef sdomburg het volgende:
[..]
Het kan dus niet hardwarematig? En ja, ik ben slim, want hoe weet ik nou of bluaw of rood rechts/links is?De aarde kon ik nog wel bedenken...
ff asci proberen.....
()
()
||
||
zow, dit is een jack plug,,,, jaja, echt waar...
de bovenste aansluiting is altijd rechts de middelste links en de onderste de aarde.
als je nouw een koppeling hiervoor neemt
ff zien...
neej, dat wordt nix in asci
dan leg je m met de ingang van je af en de soldeer contacten naar je toe,
dan is de linker rechts en de rechter links, ( hebben ze handig bedacht... snappie m nog...) en die ander is de aarde
neem wel afgeschermde kabel, microfoon snoer ofzo, geeft de beste geluids kwaliteit.
suc6
blabla
Verwijderd
Niet gelezen?Op woensdag 13 februari 2002 19:30 schreef sdomburg het volgende:
[..]
Oops in m'n oneindigende slimheid vergeten te zeggen dat ik een SB Life! 5.1 player en Windows XP heb. (en natuurlijk een hoofdtelefoon die je niet verkeerd om op je kop kan zetten)
Pagina: 1