AMD Ryzen 5800X3D / ASUS R-S B550-F wifi II / 32GB 3600mhz / SSD's + HDD's / RTX 5070 Ti
Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output
Verwijderd
Zou dit ook werken bij een tnt2 m64?Op woensdag 13 februari 2002 20:59 schreef Voodoo_man het volgende:
leg hem eerst een kleine 10 min. in de vriezer (verpak hem wel!) en je kan hem er dan zo afwippen als die niet verder vastzit dmv schroefjes/klemmen. Werkte bij m'n oude Voodoo3 ook
En had je veel kracht nodig om hem eraf te wippen?
Hoeveel graden onder nul in de vriezer?
ik heb ook die GF3 Ti200 TDH ... en bij mij is dat gewoon 1 heatsink hoor, over de GPU en Memory heenOp woensdag 13 februari 2002 21:02 schreef FMS het volgende:
heatsink van de chip kan je zo los halen, je hoeft alleen de twee pinnetjes van de achterkant los maken. De Heatsink is niet gelijmd ofzo, maar de memsinks wel.
Verwijderd
daar had ik over heen gelezen, ik dacht aan de gewone leadtek GF3.Op woensdag 13 februari 2002 21:34 schreef De_Bastaard het volgende:
[..]
ik heb ook die GF3 Ti200 TDH ... en bij mij is dat gewoon 1 heatsink hoor, over de GPU en Memory heen
AMD Ryzen 5800X3D / ASUS R-S B550-F wifi II / 32GB 3600mhz / SSD's + HDD's / RTX 5070 Ti
Verwijderd
Hij is mooi he nice a niceOp donderdag 14 februari 2002 14:26 schreef Pjoeloe het volgende:
Laat ff horen als je wil of het gelukt is, dan ga ik dat ook doen met art.sil.3... Ik vind het een mooie kaart, maar om het nou te verprutsen, nou nee
[afbeelding] Hij is mooi he
Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
Gewoon alle 3 pennetjes losmaken..dan je heatsink eraf pakken. Zit er gewoon los op met wat koelpasta.
Toen de core ontdaan van het witte koelprut en er artic silver opgedaan.
Daarna de heatsink er weer opgezet en klaar.
Is echt heel simpel.
Hmm, winfox geeft aan dat ie GPU 60 graden is. eerst werd ie nooit zo warm, maar tot nu toe nog geen problemen. Het zou zo kunnen zijn dat ik de temp sensor er wat dichter op het gedrukt, MM zei ook al dat ie van hem 60 graden werd.
1/3,8nano (nano = tot de macht -9)Op donderdag 14 februari 2002 20:41 schreef Reeferman het volgende:
Vet simpel idd. zit er gewoon los op. Nu ik eens goed kijk staat er rechts boven in de hoek op elke geheugen chip -3.8T. BETER. 3,8 nano sec geheugen, waar op hoeveel mhz kan dat officieel draaien??
is ongeveer 263157894,73684210526315789473684 hrz
Verwijderd
Zal wel ff posten wanneer ik reply heb. Maar heeft dat Artic Silver btw geholpen?
mn geheugen zit op 500, kan ook op 520 ofzo maar maakt niet zo gek veel uit. K moet eens gaan kijken wat de maximale stabiele instellingen zijn
Verwijderd
PS, veel zal het niet helpen, hooguit een paar mhz als je die kaart verbouwt
Kon hij ook al zonder Artic Silver en heb nu nog niet weer hoger geprobeerd.
Kan straks wel even kijken.
Heb zelf Winfox 2.0 en die zou onder XP moeten kunnen draaien. De Beta daarvan gaf alleen nog wel rare vastlopers en deze 2.0 heb ik nog niet geprobeerd.
Die 2.0 is van http://www.leadtek.com.tw/lr/english/customer/cust2/cust-2.asp#link_search
Dan kiezen voor Entertainment graphics en in het volgende vakje voor Winfox
Verwijderd
Heb jij meerdere namen ofzo Carel? Ik kom je hier toch echt maar 1 keer tegen, en je reageert op iets dat je gezegd schijnt te hebben, wat er niet staat.....Op donderdag 14 februari 2002 22:21 schreef Carel het volgende:
wat ik hier had getyped sloeg niet op jouw kaart, maar op de orginele gf3![]()
PS, veel zal het niet helpen, hooguit een paar mhz als je die kaart verbouwt
Eerst verpakt laten afkoelen zou kunnen helpen.
Ik denk alleen dat er in OCM meer mensen zijn die je hier mee kunnen helpen.
Taal fouten inbegrepen ;)
Heb laatst ook heatsink er compleet afgehaald. witte prut weggehaald en op chipset en memchippies ASII op gedaan.
Ik zat eerst al rond 45 graden met een core van 175. Toen kreeg ik hem niet hoger dan 200mhz. Nadat ik die ASII erop had gedaan komt hij nu op 230mhz te lopen zonder problemen. En hij wordt dan nog niet heter dan 48 graden.
60 graden lijkt me wel heel erg hoog. Probeer wat aan je airflow te doen. En kijk nog een keer hoe heet hij wordt als je de kap van je kast af laat.
Maar idd. Dit topic kan beter naar OCM geplaatst worden.
Moet je maar eens goed kijken. Op een site waar ze die kaart testen zagen ze dat ook en toen heb ik mijn kaart maar eens bekeken en het klopt. Hij zweeft iets boven de gpu.
Verwijderd
1 Ding wat ik nu wel vet kan clocken is mijn Leadtek Winfast GF3t200 tot een core van 250. Alleen mijn geheugen ervan krijg ik ook niet hoger dan 480, hoger krijg ik artifacts. Nog iets wat ik niet snap is dat jullie van die hoge temps krijgen mijn kaart komt niet boven de 50graden uit zelfs als ik hem op 250 core clock.(nadat ik ASII gedaan had)
Weet iemand nog waar ik voor een goeie prijs CAS2 DDR geheugen kan halen?
Verwijderd
Ik heb al een 80mm casevan en twee kleine vans aan de voorkant zitten in zo'n CD rom sleuf, de proc daalde wel zo'n 10 Cel, maar die leadtek toch echt niet
Weet niet echt wat ik moet doen, die leadtek terug brengen dat hij te warm loopt of wat artic silver er tussen doen (kheb btw zo'n spuitje van computerland meegekregen, staat geen artic silver op, zit er nog verschil in?)
en een PCI van erop laten blazen?
alvast bedankt voor de reacties
Verwijderd
Ik heb eens dat schermpje op mijn desktop gezet van winfox, en die begint om de zoveel de tijd te flikkeren en alarm te slaan dat "the van is out of limits" ofzo iets, en dit lijkt me de oorzaak van zijn instabiel gedrag, want ik kan nu niet meer uploaden snachts wat dat kreng loopt steeds vastOp woensdag 20 februari 2002 14:16 schreef Reeferman het volgende:
Terugbrengen omdat ie te warm loopt lijkt me onzin. Bij een heleboel videokaarten zit helemaal geen temp sensor en als die het gewoon goed doen dan breng je die ook niet terug. En die worden vast net zo warm. Ik heb ook zo mn twijfels over die temps die Winfox weergeeft. En gewone koelprut of Artic Silver maakt best nog wat uit. Maar zoals je hebt kunnen lezen heeft die AS er bij mij niet toe bijgedragen dat ik em hoger kan clocken. Zit em gewoon in de chip. Maar terugbrengen NO WAY!!!! EN btw, als je em terug breng. ruil em dan eerst met die van mij omdie wil namelijk maar tot 220 core