in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
/me likes it
Verwijderd
Nou moet je er alleen nog een tekstje in krassen / frezen. Iets in de trant van Hier rust in vrede mijn TB
hehehe : R.I.P. TB1200Op woensdag 13 februari 2002 18:53 schreef Capice het volgende:
Zier er kewluit.
Nou moet je er alleen nog een tekstje in krassen / frezen. Iets in de trant van Hier rust in vrede mijn TB
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Verwijderd
voorbeeld: 2000-2001 ofzo
btw kan je niet beter aan de onderste rand een soort blokje maken? dat die ledjes niet zo overheersen? ziet er denk ik nog mooier uit (en nee ik zeik nix af ik vind em stoer maar gewoon een tipje)
Verwijderd
'k heb ook nog een verklooide XP1800+ liggen,
ik zal er ook al over te denken er een kunst-stukje
van te maken.
Verwijderd
groter stuk plexi nemen en aan de onderkant inlijmen et voilà
Ziet er kewl uit! En ja zoals iedereen al zegt edit dat plexieglas.
amd64 3000+ 939 9800@pro 19"tft G7muisie
ik heb nog wel een 386 proc over.. maar of die het wel waard is
OC / CM - Begint eer ge Bezint
DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro
Hitachi Deskstar 160GB S-ATA 8MB | NEC ND-3540
hij heeft et maar 2 maand volgehoudenOp woensdag 13 februari 2002 19:14 schreef GriFFF het volgende:
zo met aantal jaar erbij
voorbeeld: 2000-2001 ofzodas pas echt bruut
btw kan je niet beter aan de onderste rand een soort blokje maken? dat die ledjes niet zo overheersen? ziet er denk ik nog mooier uit (en nee ik zeik nix af ik vind em stoer maar gewoon een tipje)
blokje zit eronder maar dit was een expirimentje , blokje moet dus inderdeed diker zodat je die ledjes niet ziet .
ik heb em ook met spacer , dr staat zelfs en fanduct op met een Enermax 80 mm dus is wel zwaar aan te raden een spacer .Op woensdag 13 februari 2002 19:48 schreef _subzero_ het volgende:
HE ik zie dat jij een Kanie hedgehog heb. Ik heb em ook besteld maar heb je een spacer/shim nodig want hij is behoorlijk zwaar.
thanx voor de reply's , ik heb ook nog een vermoorde Duron 1000 die moet ernaast komen te staan
Verwijderd
Heb je toch een dual
Verwijderd
toch zou ik die ledjes wat wegwerken (zwart tapie d'r voor) en d'r een mooi txtje by frezen
1
2
3
4
| R I P 2000 - 2001 1200 TB |
Verwijderd
Is wel een
Tomorrow whe going to take-over the world, Pinky!